Insignia wspomaga Lindt w kampanii na 4 rynkach CEE

Insignia wspomaga firmę Lindt w kampanii, która obejmie Polskę oraz 3 inne rynki regionu CEE: Czechy, Słowację i Węgry. Osią kampanii jest loteria konsumencka, a działania prowadzone są pod hasłem: „Odkryj bogactwo smaku Lindt EXCELLENCE”.

Kampania właśnie startuje i potrwa do końca października.

Na potrzeby działań komunikacyjnych agencja Insignia opracowała koncepcję kreatywną wraz z Key Visualem, spot wideo, koncepcję i mechanikę samej loterii oraz jej landing page (www.lindt.pl/loteria). Marketer na rynkach zagranicznych (Czechy, Słowacja, Węgry) samodzielnie adaptuje spot wideo oraz kreacje na podstawie stworzonego przez Insignię KV i dopasowuje je do lokalnych realiów.

Touchpointy uwzględnione w mediaplanie kampanii w Polsce to m.in. YouTube, wybrane serwisy VOD, Meta, Google DV360, Listonic czy mailingi w czołowych portalach.