Südzucker Polska SA jest klientem agencji Insignia od lutego 2020. Współpraca skoncentrowana jest wokół działań marketingowych dla marki Cukier Królewski.
W zakres działań agencji wchodzi opracowanie strategii i komunikacji, koncepcji kreatywnej oraz rocznego planu marketingowego dla marki Cukier Królewski. Obejmuje on działania digitalowe, w tym obsługę mediów społecznościowych, aktywacje konsumenckie, współprace influencerskie oraz tworzenie kampanii mediowych.
– W tym roku agencja Insignia przygotowała niezwykle szczegółową i kompleksową ofertę. Każdy obszar naszych potrzeb został starannie zagospodarowany. Widać, że zespół ma wyjątkowe wyczucie marki – przedstawili pomysły, które są nie tylko doskonale dopasowane do naszej tożsamości, ale także wyróżniają się na tle konkurencji. Dlatego z pełnym przekonaniem zdecydowaliśmy się ponownie powierzyć obsługę naszej marki agencji Insignia – komentuje Małgorzata Jedynak, brand manager, Südzucker Polska SA.
Trzy lata współpracy zaowocowały produkcją spotów wideo, organizacją konkursów i akcji CSR oraz działaniami z udziałem influencerów.
– Nasza kilkuletnia współpraca z Südzucker pozwoliła nam nie tylko lepiej zrozumieć wartości i cele, którymi kieruje się marka, lecz także poznać i wczuć się w jej tożsamość. Mając doświadczenie w obszarze komunikacji dla branży FMCG oraz znajomość aktualnych trendów, mogliśmy zaproponować atrakcyjną i wyróżniającą się strategię działań na ten rok – mówi Maria Trojanowska, Senior Account Manager, Insignia. – Bardzo doceniamy zaufanie, jakim obdarzył nas Klient. Pozwala nam ono prezentować odważne pomysły. Jednocześnie zdajemy sobie sprawę, że stawia to wysoko poprzeczkę. I zamierzamy sprostać temu zadaniu – dodaje.