Initiative wygrywa przetarg Suntago

Suntago, największy zadaszony park wodny w Europie, rozstrzygnął przetarg na kompleksową obsługę mediową wybierając agencję Initiative (IPG Mediabrands).

Zespół Initiative będzie odpowiadał za realizację zaproponowanej podczas przetargu strategii mediowej obejmującej działania wspierające zarówno budowanie świadomości i rozpoznawalności marki Suntago, jak i sprzedaż. Pierwsze wspólne kampanie rozpoczną się już w maju i będą realizowane w kanałach offline i online (m.in. search, paid social, performance). Planowana jest również współpraca z inflencerami.

Kluczowe były dla nas doświadczenie, strategiczne podejście oraz zrozumienie specyfiki naszej marki i grup docelowych. Initiative zaprezentowało kompleksową wizję rozwoju marki Suntago, która w pełni odpowiada naszym ambicjom. Doceniamy ich kreatywność, zaangażowanie i otwartość na współpracę – powiedział Idan Greidinger, CEO Park of Poland.

Jesteśmy niezwykle dumni z możliwości współpracy z tak wyjątkowym klientem jak Suntago. To miejsce, które dostarcza niezapomnianych wrażeń i radości tysiącom gości, dlatego cieszymy się, że możemy przyczynić się do dalszego rozwoju jego popularności. Naszym celem jest skuteczne dotarcie do szerokiego grona odbiorców i wsparcie Suntago w dalszym wzroście – powiedziała Justyna Mazur, managing director Initiative Poland & CEE.