W ramach promocji nowej kolekcji kultowych już maskotek od Biedronki wystartowała kampania „Produkciaki przejmują…”, do której zaangażowano znanych influencerów parentingowych i gamingowych, między innymi: Olgę Frycz, iSuperMWK i Aleksandrę Żuraw.
Biedronka regularnie wypuszcza nowe kolekcje maskotek, które klienci mogą zdobyć, wymieniając punkty otrzymane za zakupy. Tym razem w sklepach pojawił się Gang Produkciaków, wśród których znajdziemy m.in.: Czekoladę Celinkę, Wkrętarkę Wiki czy Parówki Pamelki.
Promocja nowych pluszaków od Biedronki prowadzona jest na TikToku. Całość komunikacji opiera się na motywie przewodnim „Produkciaki przejmują”, w ramach którego maskotki przejmują nie tylko sklepy czy TikToka, ale również serca widzów. Filmy promocyjne budują unikalny charakter każdej z maskotek, a dodatkowo pełne są humoru i żartów.
– Naszym celem było nadanie Produkciakom sprawczości. Chcieliśmy dosłownie tchnąć w nie życie. Pomysł był prosty: „Produkciaki przejmują!” – A co dokładnie? Poza sklepami Biedronka, wszelakie media społecznościowe oraz content współtworzony przez twórców. Zależało nam na tym, aby odbiorcy poczuli, że to właśnie Produkciaki są autorami każdej zwariowanej publikacji. Chcieliśmy pokazać, że za intrygującym wyglądem maskotek kryje się odrobina szaleństwa i mnóstwo pozytywnej energii – mówi Robert Fidler, creative lead w Lifetubie.
Do kampanii zaangażowani zostali twórcy parentingowi oraz gamingowi m.in.: Aleksandra Żuraw, Olga Frycz, Hejka tu Lenka, Miss Aga, iSuperMWK, Fairout i Holix Roblox. Celem materiałów od influencerów oraz produkcji własnych na profilu marki jest zapewnienie widzom rozrywki, którą będą mogli się ze sobą dzielić. Kampania promocyjna potrwa do 30 października br.
Za koncepcję kreatywną, strategię, realizację i dobór twórców odpowiada Lifetube – agencja influencer marketingu i ekonomii twórców.