INEA ruszyła z nową kampanią wizerunkową

Firma INEA rozpoczęła dziś działania związane z nową kampanią wizerunkową. Po współpracy z youtuberem Karolem „Blowkiem” Gązwą, zostaje blisko tematu gamingu. Tym razem w nieco innej odsłonie, bo zgodnie z hashtagiem kampanii – można #ineaczej.

W najnowszej kreacji wykorzystano dobrze znany w popkulturze motyw ucznia i mistrza, jednak ich role zostały odwrócone i stoją w kontrze do tych stereotypowych. W najnowszej historii opowiadanej przez INEA młody uczeń – gracz szuka rozwiązania dręczącego go problemu w mądrościach i tradycji kultury Dalekiego Wschodu. W poszukiwaniach towarzyszy mu doświadczony Mistrz zwący się Niski Ping, który skłania się ku bardziej nowoczesnym, mądrym rozwiązaniom. Niski Ping wskazuje młodemu graczowi, że często rozwiązanie problemu jest dużo prostsze, niż może się wydawać i ma się je tuż pod nosem. Konkluzja nasuwa się sama – odpowiedzią na bolączki gracza jest Internet z niskim pingiem od INEA, a do Internetu firma poleca swoje pozostałe usługi, dostępne w atrakcyjnych pakietach.

Kampania traktuje z przymrużeniem oka utarte stereotypy, pokazując tym samym, że usługi INEA są uniwersalne dla każdego, niezależnie od profesji, zainteresowań czy bagażu życiowego. Wskazuje również, że warto myśleć #ineaczej, by pozbyć się ograniczających schematów i wyobrażeń.

Akcja promocyjna obejmie działania w Internecie i mediach społecznościowych, a powstała we współpracy z Minima Advertising People, Visual Heads oraz MediaHub.

Kampania potrwa od 15 lipca do 15 października br.

INEA jest ogólnopolskim dostawcą usług światłowodowych, takich jak Internet, telewizja, telefonia komórkowa i stacjonarna. Dociera do 3,5 miliona gospodarstw domowych.