Firma in-Store Media Polska zrealizowała w czerwcu dwie równoległe kampanie shopper marketingowe FritoLay Flamin’ Hot oraz Pepsi w 70 hipermarketach sieci Auchan. W obu kampaniach zastosowano mix nowoczesnych nośników w różnych sklepach, które zachęcały konsumentów do zakupów produktów z kategorii przekąsek i napojów.
– To dla nas bardzo ciekawa realizacja – mówi Bartosz Domaradzki, dyrektor generalny in-Store Media Polska. – Już sam brief, w którym mieliśmy wesprzeć w sklepie mariaż dwóch komplementarnych produktów: nowego smaku Flamin’ Hot dla Lays, Cheetos
i Doritos oraz nowej odsłony Pepsi był dla nas ciekawym wyzwaniem. Dzięki temu, że te dwie kampanie toczyły się równolegle w dwóch alejach sklepowych, konsument mógł poczuć ten zasięg, a marki zyskały dużą widoczność. Nasza firma bada zarówno globalnie, jak i lokalnie zachowania konsumenta w sklepie na bieżąco, stąd jesteśmy w stanie dobrać najbardziej efektywne nośniki do danej kampanii, produktu oraz kategorii – dodaje Domaradzki.
Kampanie FritoLay i Pepsi rozpoczęły się z końcem maja, i zakończyły się 26.06 br. Branding Flamin’ Hot był widoczny w Auchan na wielkoformatowych naklejkach podłogowych XL oraz XXL (czyli naklejkach podłogowych mierzących do 25 m długości i 2,5 m szerokości), na hangerach przy wejściu do alei, przy półce na stopperach oraz wobblerach.