Impact CEE otwiera się na nowe rynki i rozbudowuje dział sprzedaży

fot. mat. prasowe | Na zdj. Maciej Osajda

Nowy projekt Europa Południowo-Wschodnia oraz ambitne plany związane z organizacją 10-tej, jubileuszowej, edycji Impact w Poznaniu, przyciągają jak magnes doświadczonych profesjonalistów i najlepsze rynkowe talenty. Z początkiem września do Impact CEE dołączył Maciej Osajda, który objął nowoutworzone stanowisko business development & sales director w dziale partnerships. Do jego zadań będzie należała m.in. rozbudowa i dostosowanie do nowych wyzwań struktury sprzedażowej – w szczególności w kontekście pozyskiwania klientów komercyjnych.

Impact to coś więcej niż kongres, ale prawdziwy festiwal wymiany idei, który co roku przyciąga najważniejszych liderów z sektora publicznego i prywatnego, innowatorów, naukowców, wizjonerów oraz międzynarodowych ekspertów. Po sukcesie jakim był przyjazd do Poznania byłej pierwszej damy Stanów Zjednoczonych Michelle Obamy, organizatorzy stawiają sobie kolejne wyzwania na nadchodzącą, jubileuszową, edycję. Wydarzenie zostało uznane przez branżę marketingowo-eventową za jedno z najlepszych w Europie, otrzymując m.in. 3 nagrody Eventex 2024 oraz nagrodę AEO Excellence Award 2024.

Efektem tych sukcesów jest eksport know-how pierwszej edycji kongresu poza Polskę – Impact Bucharest odbędzie się 23-24 października 2024 r. w Rumunii.

Jednocześnie, 14-15 maja 2025 r. odbędzie się już 10-ta edycja Impactu w Polsce – a jego organizatorzy obiecują, że będzie największą i najlepszą edycją tego wydarzenia w historii.

Tak dynamiczny rozwój organizacji pozwolił na zmiany związane ze skalą potrzeb i podejściem do zarządzania relacjami z obecnymi partnerami i nawiązywania współpracy z nowymi firmami. Jednym z kroków w tym kierunku jest pojawienie się w organizacji Macieja Osajdy, który od ponad 20 lat związany jest z branżą mediów, w tym od kilkunastu lat jako manager sprzedaży.
Ostatnio pracował w Polsat Media na stanowisku client service director/sponsorships.

Zarządzał działem sprzedaży sponsoringu telewizyjnego, który zbudował od podstaw w 2009 r., a także wspierał zespół projektów specjalnych w obszarze reklamy niestandardowej i współpracy z najważniejszymi klientami oraz domami mediowymi. Wcześniej, od 2003 r. doświadczenie zdobywał w Biurze Reklamy Wydawnictwa Bauer, m.in. jako dyrektor działu reklamy prasy kobiecej.

Maciej Osajda jest absolwentem Wydziału Zarządzania Uniwersytetu Warszawskiego i laureatem pierwszej edycji programu Marketing Masterminds stworzonego przez IAA Polska. Współtworzył także w projekcie pro bono, grę dla młodzieży szkolnej „Misja Kapibara”, która dzięki przystępnej formie podcastu pozwala zrozumieć podstawowe mechanizmy współczesnego świata marketingu mediów społecznościowych.