IMM rozszerza zakres monitoringu RTV o kolejne 95 stacji radiowych

Instytut Monitorowania Mediów – wiodąca firma, która od niemal 25 lat analizuje medialny wizerunek marek – rozszerza swoją ofertę. Do bazy monitorowanych mediów zostało właśnie dodanych aż 95 stacji radiowych z całej Polski. Wśród nowych źródeł znajdują się zarówno media lokalne jak i tematyczne.

Obecnie IMM analizuje przekazy mediowe już z ponad 300 stacji radiowych, 45 stacji telewizyjnych, 1700 tytułów prasowych oraz ponad 20 tysięcy portali internetowych. Oferta Instytutu obejmuje również monitoring mediów społecznościowych, w tym platform wideo takich jak YouTube i TikTok. Rozwiązanie IMM zapewnia pełną transkrypcję treści oraz rozpoznawanie obrazów w materiałach wideo, wprowadzając nową jakość do branży monitoringu mediów.

Wśród dodanych rozgłośni radiowych znajdują się te lokalne – jak np. Radio Praga czy OFF Radio Kraków – oraz tematyczne – jak Polskie Radio Kierowców czy Radio JAZZKULTURA. 

Dzięki najnowszej aktualizacji użytkownicy mogą jeszcze skuteczniej śledzić działania swoje oraz konkurencji, także w niszowych tematycznie lub terytorialnie źródłach przekazu. Jeśli zależy nam na całościowym obrazie efektów komunikacji, to tego typu źródeł na pewno nie powinniśmy lekceważyć. Szczególnie dużą rolę odgrywają one w budowaniu opinii nie tylko dla samorządów czy lokalnych biznesów, ale także dla międzynarodowych korporacji z oddziałami lub placówkami w regionach. To właśnie w tego typu mediach znajdziemy najwięcej aktualnych informacji o życiu regionu, inwestycjach przedsiębiorstw i ich wpływie na lokalne społeczności – mówi Monika Ezman, dyrektor centrum zarządzania jakością i działu analiz w IMM.

Z kolei stacje specjalistyczne, np. o tematyce kulturalnej, mogą być wartościowym źródłem wiedzy nie tylko dla podmiotów z tej branży, ale także dla ambasadorów wspierających artystów, wydarzenia i instytucje kulturalne – podkreśla Monika Ezman.

Warto wspomnieć, że Instytut Monitorowania Mediów oferuje także monitoring podcastów. Obejmuje on 176 kanałów YouTube, 90 portali internetowych oraz około 15 000 profili na Spotify. Obecnie IMM jako jedyny na polskim rynku posiada w ofercie monitoring pełnej treści całego podcastu, czyli całej treści audio, a nie tylko opisów czy tagów.

Z pełną listą monitorowanych mediów można zapoznać się poprzez wyszukiwarkę dostępną na stronie: www.imm.com.pl/media.