Imagination Day, jedna z kluczowych konferencji kreatywnych w Europie Środkowo-Wschodniej, odsłania pierwszą grupę prelegentek i prelegentów. 27–28 listopada w warszawskim Multikinie Złote Tarasy pojawią się liderki i liderzy kreatywności, którzy zmieniają oblicze marketingu, technologii i kultury.
Imagination Day od kilkunastu lat gromadzi osoby tworzące kampanie, projektujące rozwiązania i poszukujące innowacji, które wyznaczają kierunki rozwoju branży kreatywnej. Tegoroczna dwudniowa konferencja przyciągnie uczestników zarówno z Polski jak i zagranicy od menedżerów i marketerów po niezależnych artystów i projektantów. Na scenie wystąpią m.in.:
- Rasmus Wangellin, global head of brand design – Spotify
- Aditya Kishore, insight director – WARC
- Jouke Vuurmans, global chief creative officer – MediaMonks
- Sarah Pernick, executive producer – PayPal
- Philip Thomas, chief executive, ascential chair, LIONS
- Viton Araujo, creative partner – Area 23
- Jean Zamprogno, executive creative director – AKQA
- Jay Richards, CEO – Imagen Insights
- Jarbas Agnelli, film director, creative director, founder – Birds on the Wires
- Natalia Talkowska, CEO & founder – NATALKA
- Andreas Dahlqvist, CEO – NORD DDB
- Józef Jakub Orliński – światowej sławy kontratenor
- Monika Wasilewska, CEE Social marketing manager | Maciek Janiszewski,
CEE marketing manager – Netflix
To pierwsza odsłona programu, który w kolejnych tygodniach zostanie uzupełniony o kolejne nazwiska.
Od wizjonerów po wschodzące gwiazdy
Imagination Day konfrontuje doświadczenia osób pracujących w międzynarodowych koncernach z perspektywą twórców niezależnych i artystów. Uczestnicy będą mogli poznać zarówno strategie globalnych marek, jak i autorskie projekty redefiniujące pojęcie kreatywności. Zaproszone ekspertki i eksperci zaprezentują światowej sławy case studies, podzielą się przełomowymi insightami, odważnymi ideami oraz praktycznymi strategiami rynkowymi. Nie zabranie również czasu na sesje networkingowe.
Dwudniowy przegląd światowych kampanii – nowa równoległa scena
Program tegorocznej konferencji wzbogacono o nową, równoległą scenę, która przez dwa dni prezentować będzie najlepsze kampanie i działania marketingowe z całego świata. Pokaz zostanie podzielony według kluczowych sektorów – m.in. motoryzacja, FMCG, finanse, retail czy pharma. To wyjątkowa dawka inspiracji dla specjalistów marketingu, którzy w jednym miejscu zyskają dostęp do najnowszych światowych trendów w obszarze, w którym na co dzień pracują.
Przestrzeń dla młodych profesjonalistów
Tegoroczna edycja wprowadza Young Pass – specjalny bilet z 50% zniżką dla osób urodzonych po 28 listopada 1995 roku. To propozycja dla młodych przedstawicieli branży kreatywnej, którzy chcą zdobyć wiedzę i nawiązać pierwsze kontakty zawodowe w międzynarodowym środowisku.
Informacje organizacyjne
Imagination Day 2025 odbędzie się w dniach 27–28 listopada w Multikinie Złote Tarasy w Warszawie. Organizatorem konferencji jest Stowarzyszenie Komunikacji Marketingowej SAR – oficjalny przedstawiciel Cannes Lions w Polsce.
Bilety dostępne są na stronie: www.imaginationday.com
Sponsor Główny: Polsat
Sponsorzy: AMS, gazeta.pl, Pluxee
Partnerzy branżowi: Cannes Lions, WARC, Northern Lights Group, Polska Organizacja Reklamodawców, IAA Polska
Partnerzy wspierający: Ars Thanea, 247Studio, Multikino, MSL, Papaya Films, MassiveMusic, Playground Warsaw, DDB Warszawa, RASP, Onet, Business Insider, Forbes, TWIN, Art Box Experience
Partnerzy medialni: NowyMarketing, MamStartup, Press, Marketing Przy Kawie, PRoto, naTemat