Polskie Stowarzyszenie Marketingu SMB ma zaszczyt zaprosić na trzecią edycję konferencji Let’s talk about CX – Zarządzanie jakością działań contact center, która odbędzie się 19 czerwca 2024 roku w nowoczesnych przestrzeniach Centralnego Domu Technologii w Warszawie.
Całodniowe wydarzenie skupi się na zagadnieniach zarządzania jakością procesów zdalnej komunikacji z klientami. Aktualne standardy i trendy oraz nowości w obszarze doskonalenia jakości w CC omówione zostaną w blokach tematycznych w ujęciu: Ludzie, Procesy, Technologia.
Konferencja organizowana jest w formule rozmów ekspertów. Ten model zapewnia najciekawszy sposób wymiany wiedzy i prowokuje do konstruktywnej oceny znanych rozwiązań oraz otwartej wymiany opinii i doświadczeń. Zaproszeni eksperci i praktycy z branży podzielą się swoimi spostrzeżeniami oraz przedstawią najlepsze praktyki stosowane w zarządzaniu jakością w najlepszych centrach obsługi klienta.
W tym roku organizatorzy zapraszają także na inspirującą rozmowę o perfekcyjnej obsłudze klienta z Adamem Ringerem, założycielem i wieloletnim prezesem sieci kawiarni Green Caffe Nero.
Let’s talk about CX to wydarzenie skierowane do menedżerów średniego i wyższego szczebla odpowiedzialnych za obszar zdalnej komunikacji z klientami. Organizatorzy zapraszają szefów jednostek CC, działów obsługi klienta, departamentów customer excellence, a także menedżerów, kierowników i specjalistów, w szczególności odpowiedzialnych za obszar monitoringu, kontroli i doskonalenia jakości.
Udział w konferencji będzie wartościowym doświadczeniem dla wszystkich, którzy chcą tworzyć i rozwijać najlepsze rynkowe standardy oraz budować pozytywny wizerunek pracy w jednostkach zdalnej komunikacji z klientami.
Dołącz do wydarzenia, aby poznać najnowsze rozwiązania i trendy w branży, wziąć udział w dyskusji oraz wymianie poglądów na temat przyszłości zarządzania centrami zdalnej obsługi klienta.
Dzięki partnerom: Cludo, Core Law Grzybowski&Pilc, Dialfire i Yarll konferencja jest bezpłatna.
Program i szczegółowe informacje dostępne na stronie wydarzenia: www.lets-talk-about-CX.smb.pl