Agencja e-marketingu i e-commerce Ideo Force zaprasza na 9. edycję Konferencji Lunch z e-commerce, która jest organizowana pod hasłem „TRUST Edition”. Wydarzenie odbędzie się już 5 września w Warszawie.
TRUST Edition
Nie da się go kupić, ale samo w sobie jest walutą… zaufanie, bo o nim mowa, jest bardzo ważnym czynnikiem, wpływającym na decyzje zakupowe konsumentów w e-commerce. Zarówno jego poziom, jak i sposób budowania wpływa na sprzedaż, dlatego praca nad nim powinna być jednym z fundamentów działań związanych z jej rozwojem.
Jak więc budować zaufanie w sklepach internetowych? To m.in. tego będzie można dowiedzieć się podczas 9. edycji Konferencji Lunch z e-commerce.
Zaufanie – poznaj wieloetapową ideę jego budowy
Pod hasłem: TRUST Edition organizatorzy ukryli wieloetapową ideę działań, mających wpływ na budowę zaufania w e-sklepie…
- T – Twórz relacje
- R – Rozwijaj komunikację
- U – Utrzymuj zaangażowanie
- S – Satysfakcjonuj klientów
- T – Transformuj w ambasadorów
Dołącz do grona uczestników Konferencji i zyskaj wiedzę, która pozwoli Ci skutecznie budować zaufanie do marki w sieci, zwiększając tym samym sprzedaż.
W imieniu swoim i organizatora – serdecznie zapraszamy do uczestnictwa w wydarzeniu!
Szczegółowe informacje o Konferencji, program oraz bilety są dostępne na stronie Konferencja lunch z e-commerce.
aboutMarketing.pl jest patronem medialnym wydarzenia.