Z początkiem lutego br. agencja Lightscape rozpoczęła współpracę z IAB Polska. To największa organizacja z branży marketingu cyfrowego w kraju, zrzeszająca niemal 250 firm. Lightscape odpowiada za prowadzenie kompleksowych działań z zakresu digital PR i media relations.
Współpraca ze Związkiem Pracodawców Branży Internetowej IAB Polska obejmuje realizację kampanii z obszaru digital PR, budowanie relacji z mediami, szczególnie z obszaru marketingu i biznesu, a także promocje kluczowych obszarów aktywności organizacji, m.in. konferencji IAB HowTo, Forum IAB czy IAB MIXX Awards. Ponadto, IAB Polska w 2024 roku obchodzi 25-lecie swojej działalność, a Lightscape wspiera również komunikację tego wydarzania. Do zadań zespołu będzie należało również wsparcie obszaru edukacyjnego, czyli międzynarodowego standardu kwalifikacji digital marketingowych DIMAQ.
– Obecny rok jest wyjątkowy dla naszej organizacji. Z okazji jubileuszu 25-lecia intensyfikujemy działania i inicjujemy wiele nowych projektów adresowanych do branży digital marketingu i nie tylko. Za cel obraliśmy sobie pokazanie roli jaką od lat Związek pełni na rzecz rozwoju rynku interaktywnego w Polsce w przeróżnych aspektach. Stąd też narodziła się potrzeba podjęcia współpracy z agencją PR, której nieobcy jest obszar działania IAB Polska, a także cały ekosystem cyfrowy. Agencja Lightscape, niejednokrotnie udowodniła swój profesjonalizm, a także zaangażowanie w promocję m.in. Digital PR w marketingu cyfrowym, dlatego też była dla nas naturalnym wyborem – komentuje Robert Wielgo, CMO IAB Polska.
Za obsługę IAB Polska odpowiada zespół specjalizujący się w prowadzeniu Klientów z branży marketingowej, którym kieruje Pamela Tomicka, Marketing & PR Managerka agencji Lightscape.
– Działaniom organizacji IAB Polska jako agencja przyglądamy się od wielu lat. Od ponad trzech należymy do grona niemal 250 firm członkowskich, aktywnie reprezentując w jej strukturach branżę Digital PR i marketingu internetowego. Dzięki temu mieliśmy okazję poznać działalność organizacji oraz jej potrzeby i od lutego podjęliśmy się zadania pełnego wsparcia w obszarze komunikacji i promocji organizacji, która z powodzeniem działa na rynku od 25 lat – komentuje Paulina Kunicka, project management director, Lightscape.