Konferencja „IAB HowTo: Efektywne kampanie marketingowe w erze nowych technologii” odbędzie się 15 lutego 2024 roku w warszawskim Multikinie Złote Tarasy. Wydarzenie skupi się na nowoczesnych technologiach i ich wpływie na marketing, oferując wiedzę z zakresu SEM, mobile marketingu, social mediów, PR, content marketingu czy programmatic. Agendę wypełnią prezentacje ekspertów, którzy podzielą się swoimi doświadczeniami i poradami na temat poprawy efektywności kampanii marketingowych.
IAB HowTo Efektowność to pierwsza z konferencji „HowTo” w nowej odsłonie. Połączone siły Grup Roboczych IAB Polska stworzyły selekcję najbardziej aktualnych i praktycznych tematów, przed jakimi stoi teraz digital marketing. Poruszone zostaną tematy z obszarów SEM, mobile marketing, social media, PR, content marketing, czy programmatic, a wszystko wokół jednego zagadnienia – zwiększenie efektywności w obliczu dynamicznego rozwoju technologii.
W agendzie:
- 5 sposobów na poprawę efektywności kampanii
Marta Kusowska (Google Marketing Platform Expert, Full Stack Experts) – - Krócej = efektywniej? Czyli czy warto działać w social media na 6
Weronika Golon (senior digital strategist, OMD Group) - Pozorna efektywność – czyli jak czytać między wierszami success story
Tomasz Szulkowski (chief operating officer, GroupM/[m]spark) - Jak procesy, technologia i know-how poprawiły efektywność współpracy agencja–marka
Piotr Matusiak & Dominika Paruszewska (Bluerank) - Jak nie przepalać budżetu w content marketingu
Tomasz Wileński (CEO, iSlay) - 5 najczęściej popełnianych błędów w działaniach social performance
Rafał Sobierajski (head of social performance, Business Factory) - Efektywne działania w gamingu i sposoby ich mierzenia
Justyna Oracz & Mateusz Górecki (WE!RE Fantasy) - Nowa era wyszukiwarek i efektywne wykorzystanie AI w SEM
Julia Zdobylak (senior SEM & paid social planner, Performics) - Zmiany w pozyskiwaniu danych użytkowników i ich śledzeniu
Jarosław Łuczka (product owner adQuery, Open Mobi) - Wpływ działań zasięgowych na kampanie performance
Krzysztof Janosiewicz (head of marketplace & paid ads, SEMPAI) - Programmatic vs. branża retail – czas na efektywność
Tomasz Chłodecki (CEO, Justtag Group) - Po co komu e-PR? O efektywności działań Digital PR
Patrycja Górecka-Butora & Paulina Kunicka (WhitePress & Lightscape) - Efektywne wykorzystanie DCO – case study międzynarodowej kampanii Visa
Kinga Kazimierczuk & Grzegorz Marczak (Hybrid AdTech) - Kampania we współpracy z agencją/freelancerem
Zuzanna Ledworowska (business development manager, Lettly) - Zastosowanie dostępnych danych mobile w realizacji KPI-ów marketingowych
Piotr Zagórski (CEO, AXON)
Więcej szczegółów dotyczących wydarzenia, w tym informacje o prelegentach i tematach ich prezentacji, można znaleźć na stronie konferencji.
Konferencja organizowana jest w ramach cyklu IAB HowTo – wydarzeń inicjowanych przez członków Grup Roboczych działających przy IAB Polska. Ich celem jest chęć dzielenia się wiedzą i doświadczeniem, prezentacja najnowszych i najlepszych praktyk przez ekspertów, którzy na co dzień zajmują się zagadnieniami z zakresu komunikacji marketingowej.
Wydarzenie jest objęte akredytacją DIMAQ. Oznacza to, że uczestnicząc w IAB HowTo, posiadacze certyfikatu otrzymują 20 punktów recertyfikacyjnych.
Patroni medialni: aboutMarketing.pl, Wirtualna Polska, Gazeta.pl, NowyMarketing, Marketing przy Kawie, Marketer+
Współpraca: Newspoint