Wczoraj odbyła się inauguracyjna edycja IAA POWER CONNECT: „The Next Chapter. New Trends in Leadership & Personal Branding”, która zgromadziła liderki i liderów branży komunikacji marketingowej. Spotkanie zorganizowane przez IAA Polska było okazją do wymiany doświadczeń, dyskusji o trendach w przywództwie i budowaniu marki osobistej oraz nawiązania kontaktów biznesowych. W wydarzeniu udział wzięli m.in. goście specjalni – Fredrik Borestrom, Prezes IAA Global oraz Nikola Grbić, selekcjoner reprezentacji Polski w siatkówce i mistrz olimpijski, którzy dostarczyli uczestnikom wielu inspiracji. Jovan Protić, Prezes IAA Polska wraz z Zarządem zaprezentował nowe inicjatywy stowarzyszenia.
Fredrik Borestrom, prezes IAA Global i director international agency EMEA & LATAM w LinkedIn podzielił się wskazówkami dotyczącymi rozwoju liderów i przedstawił trendy w budowaniu marki osobistej w dynamicznie zmieniającym się świecie komunikacji.
Wywiad z Nikolą Grbiciem, selekcjonerem reprezentacji Polski w siatkówce i mistrzem olimpijskim, dostarczył uczestnikom wielu inspirujących refleksji na temat przywództwa, konsekwencji i pracy zespołowej. Rozmowę poprowadziła Małgorzata Tomaszewska, dziennikarka TVN.
Podczas wydarzenia nie zabrakło także prezentacji planów i nowych projektów IAA Polska.
Jovan Protić, Prezes IAA Polska, wraz z Zarządem przedstawił nowe inicjatywy stowarzyszenia i sposoby, w jakie członkowie mogą włączyć się w przyszłe działania.
Wśród zapowiedzianych projektów znalazły się m.in.:
– IAA Power Connect – cykliczne spotkania łączące inspiracje, wymianę doświadczeń i networking na najwyższym poziomie.
– IAA Expert Coucils – rady tematyczne tworzone przez grono ekspertów, które będą odpowiadać na najważniejsze branżowe wyzwania w obszarach AI, retail mediów, prawa oraz odpowiedzialnego partnerstwa w biznesie.
– IAA Academy – platforma rozwojowych szkoleń, która będzie przygotowywać branżowych liderów marketingu do nowej roli w świecie AI i transformacji modeli biznesowych.
– CEO x CMO Mixer – ekskluzywne kameralne spotkania CMO z wybitnymi CEOs z branży.
– IAA Awards – nowa nagroda branżowa IAA Polska.
– CXO Study Tours – program wizyt studyjnych w innowacyjnych firmach, połączonych z warsztatami eksperckimi.
– IAA Toolkit – coroczna publikacja obejmująca 5 kluczowych trendów marketingowych, z case’ami i rekomendowanymi narzędziami.
– Kampania nt. higieny cyfrowej – projekt realizowany wraz z Havas Play i Agorą z misją promowania higieny cyfrowej wśród dorosłych, w szczególności rodziców.
– Chcemy tworzyć przestrzeń, w której liderzy branży komunikacji i marketingu mogą wymieniać doświadczenia, rozwijać kompetencje i wspólnie jeszcze skuteczniej odpowiadać na wyzwania rynku – powiedział Jovan Protić, prezes zarządu IAA Polska. – Bardzo budujące jest zaangażowanie naszych Członków, ich otwartość i chęć współtworzenia wraz z nami nowych inicjatyw – dodał.
Wsparcie przy organizacji wydarzenia zapewnili: WPP Media, Plus, TVN Warner Bros. Discovery, CANAL+.
IAA Polska zapowiada kolejne spotkania w ramach cyklu IAA POWER CONNECT, które będą kontynuacją inicjatywy służącej budowaniu społeczności profesjonalistów branży komunikacji i marketingu, wymianie inspiracji i doświadczeń.



