Wystartowała kolejna odsłona konkursu konsumenckiego marki Andante z portfolio I.D.C. Polonia.
I.D.C. Polonia to polski oddział oraz wyłączny dystrybutor na polski rynek największego słowackiego producenta słodyczy i pieczywa cukierniczego – I.D.C. Holding. W portfolio firmy znaleźć można wafelki, cukierki ziołowe, lizaki, batony, jak również ciastka i biszkopty.
Agencja Ancymony przygotowała aktywację konsumencką pod nazwą „Smakuj wspomnienia razem z Andante” dla marki biszkoptów Andante. Ancymony odpowiadają za kompleksową obsługę: od koncepcji kreatywnej, przez przygotowanie kreacji, realizację, organizację konkursu, aż po płatną promocję w digitalu (social media, display, współpraca z influencerami).
– Główną ideą aktualnej kampanii był powrot do czasów dzieciństwa i nawiązanie do trendu nostalgic food. Razem z marką przenosimy się do kuchni naszych mam oraz babć oraz odtwarzamy ulubione smaki z dziecięcych wspomnień –komentuje Magdalena Baran, senior account specialistka w agencji Ancymony.
– Wyzwanie, jakie przed nami stoi, nie jest małe – naszym celem jest nie tylko zwiększenie świadomości marki Andante, ale również zbudowanie angażującej interakcji na linii konsument-marka. Mimo tego, że to już kolejna kampania marki Andante realizowana we współpracy z Ancymonami, to agencja wciaż zaskakuje swoimi pomysłami na kolejne aktywacje – komentuje Alina Wróbel, brand manager w I.D.C. Polonia.
Za przygotowanie kampanii w Ancymonach odpowiedzialni są: Monika Siuty i Justyna Słowikowska (koncepcja, copy oraz influencer marketing), Krystyna Dranchuk (obsługa mediów), Rafał Zieliński (grafiki oraz kreacje reklamowe) oraz Magdalena Baran (project management).