Husqvarna została globalnym partnerem Liverpool FC

fot. mat. prasowe

Husqvarna podpisała wieloletnią, globalną umowę partnerską z angielskim klubem piłkarskim Liverpool FC. Szwedzka marka będzie oficjalnym partnerem jednego z najbardziej kultowych klubów piłkarskich na świecie w zakresie pielęgnacji murawy. To pierwsze tego rodzaju partnerstwo biznesowe dla obu podmiotów.

Drużyna z Liverpoolu od 2021 r. używa robotów koszących Husqvarna do koszenia murawy w Centrum Treningowym AXA i Centrum Treningowym AXA Melwood, zapewniając zawodnikom klubu najwyższy standard nawierzchni. Dzięki temu partnerstwu najnowocześniejsze maszyny i innowacyjne rozwiązania Husqvarna będą jeszcze silniej zintegrowane z codziennymi czynnościami greenkeeperów Liverpool FC odpowiedzialnych za pielęgnację murawy. W efekcie urządzenia Husqvarna będą kluczowym elementem tworzenia i utrzymywania optymalnych warunków na boiskach do gry i treningów.

Jesteśmy zachwyceni, mogąc ogłosić to partnerstwo pomiędzy Liverpool FC i Husqvarna, dwoma liderami rynku premium w swoich branżach, których łączą wspólne wartości i innowacyjne podejście do pielęgnacji murawy. Opracowaliśmy ambitne cele biznesowe, aby przyciągnąć najlepsze marki, które pasują do Liverpool FC, a także mogą nam pomóc w osiągnięciu dalszych sukcesów na boisku – powiedział Ben Latty, dyrektor handlowy Liverpool FC.

Reputacja Husqvarna w zakresie jakości, innowacji i utrzymania terenów zielonych jest niezrównana. Cieszymy się na ścisłą współpracę ze szwedzką marką. Dzięki niej murawa na naszych obiektach będzie nadal utrzymywana zgodnie z najwyższymi możliwymi standardami – dodał.

Współpraca z Liverpoolem pomoże rozszerzyć globalny zasięg marki Husqvarna – wszystko to dzięki niestandardowym treściom i aktywnościom z wykorzystaniem platform społecznościowych, które mają łącznie 186 milionów obserwujących na całym świecie. Ponadto logo Husqvarna będzie wyświetlane na cyfrowych tablicach LED podczas meczów, docierając w sezonie do ponad 400 milionów odbiorców telewizyjnych na całym świecie, zwiększając widoczność i podnosząc świadomość marki Husqvarna w skali globalnej.

Jesteśmy niezwykle podekscytowani partnerstwem z Liverpool FC, uznaną na całym świecie i prestiżową instytucją, podziela nasze wartości – innowacyjne podejście i zaangażowanie w zrównoważony rozwój. To naprawdę idealne połączenie! Wspólnie zapewnimy niezrównane wrażenia kibicom oraz klientom na całym świecie i cieszymy się na myśl o wspólnych sukcesach – tak na boisku, jak i poza nim – powiedziała Yvette Henshall-Bell, President Europe, Forest & Garden Division w Husqvarna.