Hortex wspiera polską kulturę

Hortex, polska marka z prawie 80-letnią tradycją, podjęła decyzję o strategicznym zaangażowaniu w festiwale i wydarzenia kulturalne związane z filmem i telewizją. Za przygotowywanie materiałów wizerunkowych i komunikacji wizualnej związanej z tym projektem odpowiada agencja ASAP&ASAP, a za strategię obecności marki Hortex na festiwalach oraz organizację sponsoringów – Fuse (Grupa OMD). Celem działań jest budowanie wizerunku marki aktywnie zaangażowanej w polską kulturę.

Główne hasło projektu brzmi: „Wspieramy kulturę filmową”. Marka Hortex wspiera jako partner prestiżowe festiwale i wydarzenia kulturalne związane z filmem i telewizją, takie jak FPFF w Gdyni, WFF w Warszawie, Camerimage w Toruniu czy galę Telekamer „Tele Tygodnia”.

– Jako marka po raz pierwszy zaangażowaliśmy się w sponsoring wydarzeń kulturalnych i chcemy, by było to zaangażowanie długofalowe i wieloetapowe, obejmujące szerokie spektrum festiwali i innych eventów. Cieszymy się, że możemy wspierać polską kulturę filmową, a oczywiście zależy nam też na tym, by marka Hortex emanowała świeżym wizerunkiem poprzez kreatywne połączenie ze światem filmu i telewizji mówi Monika Ziembowska, brand manager HORTEX.

ASAP&ASAP zajmuje się m.in. przygotowywaniem materiałów wizerunkowych Hortex jako partnera wydarzeń kulturalnych ze świata filmu i telewizji, w tym m.in. festiwalowych spotów kinowych, animacji DOOH, reklam prasowych i digitalowych; jak również projektów materiałów dodatkowych (np. na potrzeby obecności eventowej, jak np. „ścianki” itp.).

Agencja przygotowała autorskie animowane spoty kinowe, w których elementy logo Hortex osadzone zostają w świecie filmowym, kreatywnie komunikując zaangażowanie marki Hortex w świat filmowej kultury.