Ruszyła kampania nowych egzotycznych napojów Hortex Tropical Duo w ramach platformy komunikacji „Każde pokolenie ma swój Hortex”.
Pomarańcza – yuzu, czerwone winogrono – gujawa, kiwi – limonka. To trzy egzotyczne połączenia smakowe od Hortex, które pojawiły się na sklepowych półkach.
– Konsumenci coraz częściej szukają unikalnych smaków. Lubią odkrywać, testować i próbować nowych rzeczy. Nasze napoje Tropical Duo są odpowiedzią na te potrzeby. Tworząc platformę komunikacji zależało nam na tym, aby pod jej parasolem móc komunikować także nowości produktowe. Spot przenosi nas do ciepłych letnich dni, emanuje z niego pozytywna energia, orzeźwienie i radość – a to są emocje, z którymi może utożsamić się każde pokolenie – mówi Agnieszka Janikowska, doradca zarządu ds. marketingu, Hortex Sp. z o.o.
W spocie bardzo duży nacisk położyliśmy na beatyshoty soczystych owoców, aby podkreślić ciekawe kompozycje smakowe.
– W obrazie pokazaliśmy jak nieoczywiste połączenia owoców tworzą nowe smaki Tropical Duo. W ujęciach beautyshot celowo zrównaliśmy wielkość owoców, nie zachowując skali pomiędzy nimi, by podkreślić ich równy wkład w nowy mix smaku. Oczywiście wszystko nakręcone w apetycznych zbliżeniach slowmotion. Spot uzupełnia wspólna dla nowej platformy typografia i dynamiczne ujęcia z żywym prowadzeniem kamery między bohaterami – mówi Michał Kuczkowski, head of motion, Opus B.
Za strategię, kreację, postprodukcję i nadzór na całością odpowiada Opus B, za produkcję beauty shootów – Bites Studio. Produkcją spotu zajmował się dom produkcyjny Bad Rabbit.