Agencja marketingowa Płodni rozpoczyna współpracę z H&M Group. W jej ramach będzie realizować działania wspierające budowanie marki pracodawcy w nowej lokalizacji i rekrutację.
Aktywności Płodnych skupiają się obecnie na budowaniu marki pracodawcy jednego z nowych centrów dystrybucyjnych należących do H&M Group, zlokalizowanego w Robakowie pod Poznaniem. Agencja była odpowiedzialna za wypracowanie idei kreatywnej i key visuala, a także realizację sesji fotograficznej i produkcję spotów video, a następnie zaplanowanie kampanii, której pierwszy etap obecnie koordynuje.
– Idea i zarazem hasło przewodnie naszej kampanii – „To się liczy!” – podkreśla, że praca w centrum dystrybucyjnym H&M Group w podpoznańskim Robakowie to coś więcej niż tylko praca i to w wielu różnych aspektach. Zespół DC Robakowo zajmuje się obsługą internetowej platformy oferującej produkty z drugiej ręki – Sellpy. Dzięki niej przedmioty mają szansę na drugie życie, a pracownicy mają w tym swój udział – wiemy, że to się dla nich liczy, podobnie jak benefity i atmosfera. Właśnie o tym opowiadamy w kampanii z udziałem członkiń i członków naszego zespołu – mówi Joanna Frąckowiak-Sowińska, HR manager H&M Group.
– Działania w ramach kampanii skupiają się na digital marketingu i public relations. Jesteśmy obecni m.in. w social media i lokalnych mediach – prasie, portalach i radiu, realizujemy także aktywności w sieci reklamowej Google i na YouTube – mówi Sandra Żochowska, pPublic relations & social media director w agencji Płodni. – Cieszymy się, że dzięki naszemu doświadczeniu w realizacji tego rodzaju kampanii zaufała nam kolejna, w dodatku tak znacząca w swojej branży marka – dodaje.
Strony nie ujawniają innych szczegółów nt. współpracy.