Hector Care rusza z pierwszą kampanią wizerunkową

Agencja mediowa CITYBOARD DIGITAL, należąca do CITYBOARD MEDIA, nawiązuje współpracę z polską marką suplementów diety Hector Care. W zakres obowiązków agencji wchodzi strategiczne planowanie i zakup mediów.

CITYBOARD DIGITAL, agencja specjalizująca się w zintegrowanej komunikacji marketingowej, została wybrana na partnera mediowego przez nową polską markę kosmetyczną Hector Care. W ramach współpracy agencja będzie odpowiedzialna za kompleksowe planowanie strategiczne oraz zakup mediów. Działania promocyjne mają na celu wzmocnienie pozycji rynkowej Hector Care i dotarcie do nowej grupy konsumentów, głównie świadomych i aktywnych mężczyzn poszukujących zaawansowanych rozwiązań w codziennym wsparciu zdrowia. Działania obejmują kampanie w social mediach, performance programmatic, współpracę z influencerami czy OOH.

Hector Care to polska marka segmentu longevity, która łączy nowoczesne technologie z realną troską o zdrowie i długowieczność. Produkty marki są już dostępne online w sieci Super-Pharm, a wkrótce również w innych kanałach sprzedaży. Oferta Hector Care niebawem zostanie poszerzona o kosmetyki, stanowiące naturalne uzupełnienie linii suplementów.

– Cieszymy się na współpracę z tak obiecującą i innowacyjną marką, jaką jest Hector Care. Naszym celem jest stworzenie strategii mediowej, która nie tylko precyzyjnie dotrze do grupy docelowej, ale także podkreśli unikalne wartości i skuteczność produktów marki. Wierzymy, że połączenie naszego doświadczenia w planowaniu mediów z doskonałą ofertą Hector Care przyniesie wymierne efekty sprzedażowe – mówi Joanna Stan, odpowiedzialna za planowanie mediów po stronie CITYBOARD DIGITAL.

Hector Care to marka, która łączy w sobie nowoczesne technologie z dbałością o potrzeby współczesnych konsumentów. Wybór agencji CITYBOARD DIGITAL jako partnera mediowego jest kluczowym krokiem w realizacji długofalowej strategii rozwoju i budowania silnej, rozpoznawalnej marki na konkurencyjnym rynku farmaceutycznym.