Agencja Havas PLAY (Havas Media Network) rozpoczęła współpracę z Lidl Polska w zakresie kompleksowej obsługi komunikacji kanałów marki na Facebooku i Instagramie. Należąca do tej samej grupy agencja mediowa – Havas Media, zrealizuje z kolei planowanie i zakup mediów marki, poszerzając tym samym współpracę w zakresie obsługi mediów digital klienta.
W ramach planowanych działań nastąpi pełne odświeżenie obecności marki w ekosystemie Meta.
– Od samego początku czuliśmy, że poprzeczka w tym przetargu jest postawiona naprawdę wysoko. Z ogromną radością przyjęliśmy informację, że to właśnie nasz pomysł oraz zarekomendowane podejście strategiczne zyskało uznanie w oczach zespołu marki Lidl Polska. Wysoka kultura dialogu oraz partnerskie podejście, które czujemy ze strony klienta, są ważnym sygnałem w zakresie nawiązanej przez nas współpracy – komentuje Miłosz Jacyna, digital content managing director w Havas PLAY.
Nowe podejście do prowadzenia kanałów Lidl Polska w mediach społecznościowych ma na celu wzmocnienie relacji z odbiorcami i dalszy rozwój obecności marki w digitalu.