Havas Media Network został partnerem biznesowym nowej specjalności „AI w Biznesie”, realizowanej na kierunku Zarządzanie w ramach studiów II stopnia na Uczelni Łazarskiego. Program prowadzony w języku polskim trwa 2 lata i jest dostępny w trybie stacjonarnym i niestacjonarnym.
Specjalność „AI w Biznesie” odpowiada na rosnące zapotrzebowanie firm na talenty łączące kompetencje technologiczne z rozumieniem realiów organizacji. Kładąc nacisk m.in. na automatyzację procesów, projektowanie i integrację systemów AI, analizę i przetwarzanie danych, etykę AI, NLP w praktyce biznesowej czy pracę w języku Python, program łączy tę wiedzę z szerokimi kompetencjami menedżerskimi. W ramach nawiązanej współpracy zajęcia będą prowadzone przez Arka Urbana, head of digital innovation and business development w Havas Media Network, który na co dzień łączy i wykorzystuje obszerną wiedzę z zakresu najnowocześniejszych narzędzi AI z wyzwaniami, jakie stawia firmom współczesny biznes.
– W Havas Media Network widzimy, że sztuczna inteligencja już dziś redefiniuje marketing, media i doświadczenia klientów. Partnerstwo z Uczelnią Łazarskiego pozwoli nam współtworzyć praktyczny program kształcenia oraz otworzyć studentom drogę do realnych wdrożeń i wyzwań, jakie czekają na nich w biznesie. Dla nas jest też oczywiście okazją do bliższego kontaktu z potencjalnymi talentami – powiedział Arek Urban, head of digital innovation and business development, Havas Media Network.
– Cieszymy się z nawiązania współpracy z Havas Media Network, ponieważ doskonale wpisuje się ona w strategię Uczelni Łazarskiego, zakładającą rozwój szeroko rozumianych partnerstw – zarówno akademickich, jak i biznesowych. Z jednej strony budujemy relacje z uznanymi ośrodkami naukowymi, takimi jak International Executive School w Strasburgu czy Westminster University w Londynie, co wzmacnia nasz potencjał badawczy i dydaktyczny. Z drugiej – rozwijamy współpracę z przedstawicielami biznesu, którzy wnoszą do procesu kształcenia praktyczną wiedzę i aktualne doświadczenia z rynku. Wierzymy, że współpraca z Havas Media Network dodatkowo wzmocni ten praktyczny wymiar edukacji na naszej uczelni – podkreślił dr Martin Dahl, Dziekan Wydziału Ekonomii i Zarządzania Uczelni Łazarskiego.
Program „AI w Biznesie” wykorzystuje innowacyjne metody dydaktyczne – od projektów wdrożeniowych, po gry strategiczne w obszarze zarządzania. Przewiduje również praktyczną pracę dyplomową ukierunkowaną na rozwiązanie konkretnego problemu biznesowego i przygotowanie planu wdrożenia w organizacji.



