Havas Market, wyspecjalizowana w performance marketingu i e-commerce agencja Havas Media Network, zwyciężyła w przetargu T-Mobile na obsługę kampanii performance.
Havas Market, specjalistyczna jednostka Havas Media Network skupiona na performance marketingu i e-commerce, zwyciężyła w przetargu T-Mobile Polska na kompleksową obsługę kampanii digital z obszaru performance marketingu. Współpraca wystartowała w czerwcu i obejmuje całościowe planowanie oraz realizację działań mediowych dla jednej z najbardziej rozpoznawalnych marek telekomunikacyjnych w Polsce.
O wygranej przesądziła spójna, nowoczesna i kompleksowa koncepcja strategiczna, integrująca zaawansowaną analitykę Converged, podejście full-funnelowe i innowacyjne rozwiązania cross-channelowe, które odpowiadają na aktualne potrzeby i ambicje marki T-Mobile. Zespół Havas Market zaprezentował również silną ekspertyzę w obszarze efektywności mediowej, e-commerce i zarządzania danymi, co stanowiło istotną wartość w oczach klienta.
– Ten przetarg pokazał, jak wiele znaczy synergia – między zespołami agencji, pomysłami i podejściem do wyzwań. To nie była tylko suma kompetencji, ale efekt zrozumienia biznesu T-Mobile, spójnej wizji i świetnej strategii cross-channel przygotowanej przez naszych ekspertów. To zwycięstwo cieszy podwójnie, bo otwiera przestrzeń do tworzenia czegoś naprawdę wyjątkowego dla marki, która stawia wysoko poprzeczkę i inspiruje do działania. Jesteśmy ogromnie wdzięczni za zaufanie, jakim obdarzył nas zespół T-Mobile – to dla nas zaszczyt i odpowiedzialność, do której podchodzimy z pełnym zaangażowaniem – mówi Beata Magdziarz, chief digital officer, Havas Media Network.