Havas Market, agencja Havas Media Network, specjalizująca się w działaniach performance i e-commerce, nawiązała strategiczne partnerstwo z SEOgroup. Współpraca ma na celu wzmocnienie oferty poprzez dostarczenie klientom Havas jeszcze bardziej innowacyjnych i efektywnych rozwiązań z obszaru SEO.
Zespół Havas Market SEO, działający w strukturach agencji, będzie ściśle współpracował z ekspertami SEOgroup, co umożliwi jeszcze głębszą integrację kompetencji, wymianę wiedzy oraz dostęp do wyspecjalizowanych narzędzi i technologii. Dzięki temu możliwe będzie jeszcze skuteczniejsze łączenie działań SEO z całościową strategią mediową klientów.
Współpraca z wyspecjalizowanymi partnerami, takimi jak SEOgroup, to element strategii Havas Market zakładającej dynamiczne skalowanie usług i elastyczne dopasowanie do potrzeb rynku. Dzięki synergii kompetencji możliwa jest jeszcze większa efektywność operacyjna, wdrażanie innowacji w czasie rzeczywistym oraz osiąganie wymiernych rezultatów biznesowych.
– Partnerstwo z SEOgroup to naturalne rozszerzenie naszych działań w obszarze SEO, spójne zarówno z naszą strategią rozwoju, jak i podejściem do marketingu opartego na wartościach. Nasze filozofie – oparte na tworzeniu meaningful brand experiences – są zbieżne, co znacząco przekłada się na jakość dostarczanych rozwiązań. Dzięki temu nasi klienci zyskują kompleksowe, zintegrowane podejście oraz realny wpływ na rozwój ich biznesu. Podejście, które łączy siły wewnętrzne i zewnętrzne, daje dostęp do najlepszego know-how w branży, co przekłada się na jeszcze lepsze wyniki – komentuje Beata Magdziarz, chief officer digital w Havas Media Network.
– Cieszymy się z powodu rozpoczęcia tej strategicznej dla nas współpracy z Havas Market, która dla obu marek będzie z pewnością krokiem milowym w zakresie rozwoju obszaru SEO. Jej celem jest zapewnienie namacalnych wartości dla klientów, przekładających się bezpośrednio na wzrost ich biznesów – komentuje Michał Herok, founder & CEO w SEOgroup.
Współpraca z wyspecjalizowanymi partnerami w obszarze digital marketingu pozwala na optymalizację działań i wdrażanie innowacyjnych rozwiązań w czasie rzeczywistym, co w efekcie daje klientom agencji przewagę, realnie wpływającą na wartość ich biznesu. Działania SEO są w pełni zintegrowane z kompleksową strategią mediową, oznaczając większą spójność działań.
Havas Market w codziennej pracy wykorzystuje unikalny proces strategiczny Havas Media Experience, który obejmuje analizę otoczenia, zdefiniowanie strategii SEO, realizację zadań oraz weryfikację i optymalizację działań, dzięki czemu klienci mogą liczyć na zwiększenie ROI z działań SEO.
Na czele jednostki Havas Market stoją Aleksandra Ślusarska jako head of performance media oraz Tomasz Kwiatkowski w roli head of e-commerce operations.