Haleon wybiera Change Serviceplan w przetargu na kampanię „Rutinoscorbin Max D3”

Należąca do Group One agencja kreatywna Change Serviceplan wygrała przetarg organizowany przez firmę Haleon do obsługi komunikacyjnej marki Rutinoscorbin. Zakres współpracy obejmuje opracowanie strategii, koncepcji kreatywnej oraz realizację kampanii launchującej nowy suplement diety – „Rutinoscorbin Max D3”. Start działań zaplanowano na 15 września 2025 r., a kampania potrwa przez cały sezon jesienno-zimowy.

Koncepcja kreatywna, którą przygotował Change Serviceplan, oparta jest na haśle „W tej rutynie jest moja odporność” i akcentuje znaczenie codziennej suplementacji witaminy D3 – nie tylko w okresie zwiększonej zachorowalności, ale przez cały rok. Insight kampanii opiera się na przekonaniu, że odporność budowana jest dzięki małym, regularnym nawykom, a nie doraźnym działaniom. Nowa komunikacja marki przesuwa postrzeganie suplementacji z sezonowego wsparcia ku codziennemu stylowi życia.

Ambasadorką kampanii została Daria Ładocha – dziennikarka, autorka książek kulinarnych i promotorka zdrowego stylu życia. Jej naturalna energia, autentyczność i osobiste przywiązanie do marki Rutinoscorbin sprawiają, że jest wiarygodną twarzą kampanii i autentycznie przekazuje jej kluczowe idee.

Współpraca z Change Serviceplan to wybór partnera, który rozumie wyzwania komunikacyjne w branży health i potrafi stworzyć strategię osadzoną w aktualnych trendach. Zaproponowana koncepcja idealnie odpowiada na rosnące znaczenie profilaktyki i holistycznego podejścia do zdrowia. Oparta na rzetelnych insightach konsumenckich narracja łączy promocję nowego produktu z zachętą do codziennych, rutynowych, świadomych nawyków. Dzięki temu kampania naturalnie wpisuje suplementację witaminy D3 w kontekst dbałości o odporność przez cały rok – mówi Joanna Wólczyńska, senior brand manager Haleon.

Działania realizowane są w modelu House of Communication, łącząc kompetencje strategiczne, kreatywne i produkcyjne. Kampania obejmuje zintegrowaną komunikację w mediach offline i online, w tym 15-sekundowy spot telewizyjny, aktywności digitalowe (wideo online, display, social media) oraz wyróżniające się formaty outdoor m.in. ekran LED przy Dworcu Głównym w Poznaniu, Katowicach i fasadę Warsaw Presidential Hotel, przystanki autobusowe w największych miastach. Całość uzupełniają materiały POS w aptekach oraz komunikacja w placówkach Medicover.