Haier startuje z kampanią marketingową wspierającą premierę swojej pierwszej w Polsce linii telewizorów

fot. mat. prasowe

To absolutny debiut marki w kategorii RTV – do tej pory była kojarzona w Polsce wyłącznie z dużymi urządzeniami AGD. Teraz marka otwiera nowy rozdział, wprowadzając rozwiązania, które nie tylko ułatwiają codzienność, ale także pozwalają przeżywać emocje i doświadczać rozrywki. Kampanii towarzyszy spot telewizyjny z udziałem Kuby Wojewódzkiego, Krzysztofa Hołowczyca i Krzysztofa Zalewskiego, wzmocniony intensywnymi działaniami PR oraz digital.

Wchodząc w nową kategorię, Haier stawia na połączenie technologii z nowoczesnym stylem życia. Marka chce, aby domowe centrum rozrywki było czymś więcej niż ekranem – ma dostarczać emocji i doświadczeń, które wykraczają poza granice obrazu. Telewizory Haier oferują intuicyjny dostęp do treści, minimalistyczny design oraz rozwiązania zaprojektowane z myślą o komforcie użytkownika. Nowe modele Smart TV, w zależności od serii, wyróżniają się kinową jakością obrazu, nasyconymi kolorami i perfekcyjnym kontrastem dzięki technologiom QLED, MiniLED i LED. Uzupełnia je immersyjny system audio nowej generacji, który zapewnia przestrzenność i moc wrażeń. Szybki procesor i intuicyjny system Google TV sprawiają, że codzienne korzystanie z telewizora staje się płynne i nowoczesne.

Aby w pełni oddać możliwości nowych telewizorów, Haier przygotował wyjątkowy spot z udziałem Kuby Wojewódzkiego, Krzysztofa Hołowczyca i Krzysztofa Zalewskiego. Trzej bohaterowie kampanii wprowadzają widzów w świat intensywnych barw, płynnych ruchów oraz przestrzennego dźwięku, który przenosi emocje poza ekran. Nieziemski rajd samochodowy, epicki koncert i wyjątkowa rola, każdy z nich w swoim stylu pokazuje, jak telewizory Haier dostarczają przeżyć na najwyższym poziomie.

Przełomowy krok nowa kategoria RTV w portfolio Haier

Wprowadzenie telewizorów do portfolio to jeden z najważniejszych momentów w historii Haier w Polsce i naturalna kontynuacja wizji marki, która od lat dostarcza inteligentne, wygodne i dopasowane do codziennych potrzeb technologie. Dzięki tej premierze konsumenci mogą wyposażyć swoje domy nie tylko w cenione urządzenia AGD, ale także w nowoczesne telewizory Smart TV.

Wierzymy, że polscy konsumenci zasługują na sprzęty gwarantujące wyjątkową jakość domowych doświadczeń. Poszerzając naszą ofertę o telewizory, oferujemy produkty proste w obsłudze, komfortowe i odpowiadające na realne potrzeby domowników. Jednocześnie, wchodząc w nową kategorię, rozwijamy konsekwentnie filozofię inteligentnego domu, przenosząc ją do świata rozrywki i otwierając drzwi do jeszcze bardziej interaktywnych doświadczeń  – podkreśla Andrzej Sobolczyk, marketing manager Poland, Baltics & Ukraine w Haier Polska.

Haier debiutuje w RTV z multikanałową kampanią

Nowa kampania Haier w Polsce, prowadzona pod hasłem „Najwyższa jakość przeżyć”, koncentruje się na emocjach i doświadczeniach związanych z domową rozrywką. Debiut telewizorów Haier wspierany jest szeroko zakrojoną kampanią marketingową, obejmującą emisję spotu telewizyjnego z udziałem charyzmatycznych ambasadorów marki: Kuby Wojewódzkiego, Krzysztofa Hołowczyca i Krzysztofa Zalewskiego, działania digital (w tym kampanie w mediach społecznościowych) oraz aktywności PR i influencer marketing. Za przygotowanie strategii, idei kreatywnej, kampanii SEA oraz wsparcie w płatnych social mediach odpowiada agencja ForumUP. Realizacją działań PR i influencer marketingiem zajmuje się Flywheel Public Relations, a za strategię social media na profilach marki odpowiada Brand Kolektyw. Zakup mediów telewizyjnych został powierzony agencji StarMedia.