Grzegorz Turowski, z ponad 12-latnim doświadczeniem w branży digital marketingu, związany jest z ONE House od maja 2021 roku. Dotychczas, jako senior SEM & paid social manager, odpowiadał za planowanie i zakup kampanii internetowych oraz koordynację zespołu odpowiedzialnego za działania digitalowe. W nowej roli jego obowiązki zostaną poszerzone o rozwój portfolio wszystkich produktów digitalowych oferowanych przez agencję oraz nadzór nad negocjacjami w tym obszarze.
Grzegorz Turowski od ponad dekady buduje swoje doświadczenie w digital marketingu, zajmując się optymalizacją kampanii oraz strategicznym planowaniem działań w kanałach SEM i paid social. W trakcie swojej kariery prowadził projekty dla kluczowych klientów agencji, współpracując z globalnymi markami, co pozwoliło mu zdobyć wszechstronną wiedzę w obszarze digital media i rozwijać innowacyjne rozwiązania marketingowe.
Zespół zarządzany przez Grzegorza Turowskiego osiągnął znaczące sukcesy, takie jak uzyskanie statusu Google Partner Premier, przyznawanego corocznie jedynie 3% najlepszych agencji partnerskich Google, oraz liczne zwycięstwa w przetargach, w tym międzynarodowych. Kompetencje zespołu przyczyniły się również do uzyskania wyróżnienia „Solidny Partner” w rankingu Dom Mediowy roku 2024 według „Media Marketing Polska”, gdzie ONE House otrzymał najwyższe oceny wśród niezależnych domów mediowych w kategoriach: „Zadowolenie z działań performance marketingu” oraz „Oferuje wysoką jakość zakupu programatycznego Internetu”.
– Jestem bardzo wdzięczny za zaufanie, jakim obdarzyła mnie agencja. Cieszę się, że w nowej roli będę mógł przyczynić się do dalszego rozwoju naszego portfolio digitalowego oraz wzmacniać relacje z partnerami w kraju i za granicą. Wierzę, że wspólnymi siłami nadal będziemy odnosić sukcesy i realizować ambitne cele, które sobie wyznaczamy – mówi Grzegorz Turowski, digital media director w ONE House.
Grzegorz Turowski raportuje do Katarzyny Baczyńskiej, head of media w ONE House. Ponadto pełni rolę wykładowcy w Marcus Academy (www.marcusacademy.pl) – jednej z wiodących platform edukacyjnych w zakresie digital marketingu, gdzie dzieli się swoją wiedzą i doświadczeniem z zakresu kampanii internetowych.
– Gratulujemy Grzegorzowi nowej roli i cieszymy się z jego rozwoju w ramach agencji. Od kilku lat intensywnie pracujemy nad rozszerzeniem portfolio naszych usług nie tylko w Polsce, ale również na rynkach zagranicznych. Widzimy wymierne efekty naszych działań, pracując dla coraz większej liczby klientów na coraz większej liczbie rynków. Jest to dla nas jeden z kluczowych filarów dalszego rozwoju – mówi Marcin Piecewicz, CEO Grupy ONE House.
Branża digital marketingu dynamicznie się rozwija, a rosnąca konkurencja i postęp technologiczny wymagają od agencji elastyczności i innowacyjnych rozwiązań. W swojej nowej roli Grzegorz Turowski będzie kluczową postacią w umacnianiu pozycji ONE House na rynku oraz w sprostaniu nadchodzącym wyzwaniom.
Przyszłość ONE House to dalsze inwestycje w rozwój produktów digitalowych, nowe technologie oraz rozszerzanie działalności na rynki zagraniczne. Awans Grzegorza Turowskiego na stanowisko digital media director to kolejny krok w realizacji tej strategii, która pozwoli agencji na dalsze umacnianie jej pozycji w branży.