Grzegorz Lasoń awansował na stanowisko business directora w MediaPlus

fot. mat. prasowe

Z początkiem stycznia Grzegorz Lasoń objął stanowisko business directora w strukturach MediaPlus (Group One). W nowej roli łączy obowiązki partnera biznesowego dla spółek Cyfrowy Polsat i Polkomtel z Grupy Polsat Plus, należących do największej sieci medialno-telekomunikacyjna w regionie CEE, z zarządzaniem dedykowanym jej zespołem oraz wdrażaniem na szeroką skalę rozwiązań analitycznych wewnątrz agencji.

Grzegorz Lasoń posiada ponad 11-letnie doświadczenie w branży mediowej, które zdobywał zarówno w agencjach performance marketingowych, jak i mediowych spółkach Group One – największej niezależnej grupy marketingowo-technologicznej w Polsce. Przez 6 lat pracował w zespole Value Media dla takich klientów jak: Agata Meble, Benefit Systems, PGNiG czy AXA, dzisiejsza UNIQA. Odpowiadał m.in. za strategię rebrandingu oraz zaplanowanie kampanii wizerunkowej związanej z połączeniem dwóch dużych brandów ubezpieczeniowych. W 2024 roku przeszedł do zespołu MediaPlus, w którym zarządza zespołem odpowiedzialnym za obsługę strategiczną i mediową marek z portfolio Grupy Polsat Plus. Jako business director będzie odpowiedzialny za wsparcie strategiczne klientów oraz rozwój dedykowanych zespołów.

2024 rok była dla całego MediaPlus czasem transformacji i intensywnego rozwoju. Zakończyliśmy go jako najlepiej oceniana przez klientów agencja mediowa w Polsce z najwyższymi pozycjami w kluczowych branżowych globalnych i polskich rankingach oraz tytułami „Rosnąca siła” i „Zaufanie roku”. Dzięki takim liderom jak Grzegorz Lasoń, możemy realizować nasze cele strategiczne i wizerunkowe, a nasi klienci widzą w MediaPlus wartość dodaną, dzięki której ich biznes rośnie – mówi Martyna Rogozińska, head of business w MediaPlus.

Grzegorz Lasoń w nowej roli skupi się na zarządzaniu pracą zespołu współpracującego z klientem Grupa Polsat Plus. Będzie też odpowiedzialny za dalszy rozwój rozwiązań analitycznych wykorzystywanych do maksymalizacji wyników kampanii i optymalizacji pracy na tym kliencie. Posiada już w tym zakresie spore doświadczenie, ponieważ odpowiadał m.in. za wdrożenie jednego z najbardziej skomplikowanych w skali Group One Media systemu raportującego w trybie real-time, łączącego dane mediowe z danymi biznesowymi klienta.