Grupa ONE House podsumowuje pierwszy rok działania wewnętrznego programu English 360

Inicjatywa English 360, która została wdrożona pod koniec 2023 roku, powstała w odpowiedzi na rosnące potrzeby komunikacyjne związane z ekspansją na rynki międzynarodowe i współpracą z globalnymi klientami.

English 360 to program rozwoju kompetencji językowych skierowany do wszystkich pracowników Grupy ONE House. Jego celem jest podniesienie poziomu znajomości języka angielskiego w kontekście codziennej pracy oraz budowanie większej swobody w komunikacji biznesowej.

– Dynamiczny rozwój biznesu, udział w międzynarodowych przetargach oraz globalne kampanie marketingowe sprawiły, że swobodna komunikacja w języku angielskim stała się dla nas kluczowa. Wprowadzenie English 360 było strategiczną decyzją, która pomogła nam zbudować silne zaplecze lingwistyczne, niezbędne do dalszego rozwoju na rynkach zagranicznych mówi dodaje Marcin Piecewicz, CEO Grupy ONE House.

Program opiera się na dwóch głównych filarach. Pierwszym z nich są regularne zajęcia językowe prowadzone przez wewnętrznego lektora, native speakera, który dołączył do zespołu wraz ze startem inicjatywy. Odpowiada on za prowadzenie zarówno zajęć grupowych, jak i indywidualnych konsultacji dostosowanych do poziomu uczestników, pomagając im przełamywać bariery językowe i rozwijać płynność komunikacyjną. Zajęcia odbywają się w biurze firmy w godzinach pracy, z możliwością elastycznego dostosowania harmonogramu do obowiązków zawodowych pracowników. Drugim elementem programu jest dostęp do platformy edukacyjnej eTutor, umożliwiającej naukę języków w elastycznej formule. Dzięki temu pracownicy mogą rozwijać swoje kompetencje językowe w dowolnym czasie i miejscu, dostosowując naukę do własnych potrzeb.

Po pierwszym roku działania programu odnotowano znaczące efekty. Aktywnie korzysta z niego 64% pracowników, co pozwoliło na utworzenie 12 grup językowych dostosowanych do ich poziomu. W ciągu tego okresu przeprowadzono 750 lekcji i 80 warsztatów językowych, co przełożyło się na wyraźny wzrost płynności językowej oraz pewności siebie w komunikacji międzynarodowej.

– Wyniki pierwszego roku potwierdzają, że program English 360 nie tylko przynosi wymierne rezultaty, ale także skutecznie integruje zespół, a dzięki wdrożeniu dodatkowych działań jeszcze lepiej dopasowujących go do potrzeb całej organizacji, pozostanie on stałym filarem naszych działań rozwojowych – podkreśla Magdalena Maciąg, people & culture senior manager Grupy ONE House.