Grupa LEGO i Formuła 1 startują z nową współpracą!

Grupa LEGO i Formuła 1 ogłosiły wieloletnie partnerstwo, które połączy fanów klocków LEGO® ze światem Formuły 1, łącząc dwie globalne i zaangażowane społeczności fanów.

Partnerstwo rozpocznie się w 2025 r., wraz z aktywacjami w strefach kibica podczas Grand Prix oraz premierą angażujących treści dla całych rodzin na platformach internetowych Grupy LEGO. Dane pokazują, że w ostatnich latach F1 odnotowała ogromny wzrost liczby młodszych fanów. Ponad cztery miliony dzieci w wieku 8-12 lat aktywnie śledzi sport w UE i USA, podczas gdy 40% obserwujących na Instagramie ma teraz mniej niż 25 lat.

Zróżnicowane portfolio nowych zestawów LEGO pozwoli fanom F1 i budowniczym LEGO odtworzyć zespoły Formuły 1 w formie klocków. Będą to produkty LEGO DUPLO dla dzieci w wieku przedszkolnym oraz zestawy dla dzieci w każdym wieku, także dla nastolatków i dorosłych fanów LEGO.

Działania, które pojawią się w 2025 r., będą koncentrować się na przybliżaniu fanom świata innowacji, technologii i inżynierii poprzez zabawę klockami LEGO. Interaktywne aktywności prowadzone przez cały sezon w strefie kibica pozwolą odkryć najciekawsze elementy tego sportu.

Fani, będą mogli odkryć ekscytujące emocje towarzyszące wyścigom, odtwarzając z klocków LEGO ikoniczne elementy toru F1 takie jak pit lane czy garaże. Dzięki temu będą mogli poczuć się jak kierowca i doświadczyć tego elitarnego sportu w zupełnie nowym wydaniu.

W Grupie LEGO mamy bogatą historię odtwarzania wielu bolidów F1 w formie klocków LEGO i wierzymy, że dzięki zabawie to nowe partnerstwo, pomoże jeszcze bardziej przybliżyć widowisko tego sportu wszystkim fanom. Chcemy pokazać, że pasję do sportu można celebrować w bardziej angażujący i ekscytujący sposób, a moc kreatywności oraz wyobraźni LEGO jeszcze bardziej potęguję emocje związane z F1. Z niecierpliwością czekamy na ujawnienie wszystkiego, co ta współpraca ma do zaoferowania zarówno wieloletnim, jak i nowym fanom Formuły 1 i marki LEGO. W domu i na torze – mówi Julia Goldin, dyrektor ds. produktów i marketingu w Grupie LEGO.

Emily Prazer, dyrektor handlowy Formuły 1: „Klocek LEGO rozpalił iskrę kreatywności i pasji do budowania w milionach dzieci i dorosłych na całym świecie. Dzięki temu partnerstwu fani, bawiąc się, będą mogli odtworzyć i na nowo poznać świat Formuły 1, zagłębiając się w sekrety mechaniki i technologii stojącej za tym sportem. Z niecierpliwością czekamy na odkrycie przez fanów LEGO emocji i ekscytacji towarzyszącej Formule 1, dając jednocześnie naszym fanom kolejną okazję do cieszenia się sportem z przyjaciółmi i rodziną.”

Z okazji zbliżającej się 75. rocznicy Mistrzostw Świata FIA Formuły 1, Grupa LEGO będzie obecna na kluczowych wyścigach w sezonie 2025.

Fani mogą spodziewać się interesującej współpracy, która będzie łączyć ze sobą produkty, doznania i komunikaty, które pojawią się w boksach, w trakcie trwania Mistrzostw Świata FIA Formuły 1 2025.