Group One kupiła od Canal+ na wyłączność zupełnie nową formę reklamową, która nigdy dotąd nie była w emisji telewizyjnej. Produkt Golden Spot to 30-sekundowy spot emitowany bezpośrednio przed meczami Ligi Mistrzów UEFA w sezonie 2024/2025, wyświetlany już po wejściu piłkarzy na murawę.
Group One umożliwi reklamodawcom pojawienie się ze spotem telewizyjnym podczas meczów Ligi Mistrzów UEFA w momencie, gdy piłkarze będą już na boisku, a widzowie przed telewizorami. Emisja nowego formatu reklamowego Golden Spot na antenie Canal+ ma bowiem miejsce tuż po hymnie, a przed pierwszym gwizdkiem sędziego. W czasie każdego z 167 meczów (podczas których dostępny będzie Golden Spot) najbardziej prestiżowych rozgrywek piłkarskich na świecie wyemitowany zostanie wyłącznie jeden spot, a Group One wykupiło prawo do wszystkich emisji.
– To najbardziej prestiżowe lokowanie marek podczas spotkań Ligi Mistrzów, jakie dotychczas umożliwiała telewizja. W momencie hymnu już 100% uwagi widzów i fanów Ligi Mistrzów jest na małym ekranie, a więc też na spocie, który będzie emitowany tuż przed rozpoczęciem gry. Nawiązaliśmy współpracę z Canal+ wykupując cały pakiet na wyłączność, bo wierzymy, że ten zupełnie nowy format daje możliwość wyróżnienia komunikacji klientów na tle reklamowego clutteru. Na takie rozwiązania stawiamy, udostępniając je przede wszystkim klientom z naszego portfolio – mówi Bartosz Kuczyński, buying intelligence director w Group One Media (spółki mediowe Group One).
Produkt Golden Spot gwarantuje obecność w telewizji oraz równolegle w serwisie Canal+ Online. Spoty docierają do lojalnej grupy odbiorców z całej Polski, dając gwarancję wysokich zasięgów w ramach meczów Ligi Mistrzów UEFA. Premiera produktu miała miejsce w minioną środę 14 sierpnia przy okazji meczu o Superpuchar Europy, rozgrywanym pomiędzy Realem Madryt a Atalantą Bergamo. Pierwszym reklamodawcą, który skorzystał z tej unikatowej formy był Orange – klient z portfolio Value Media.