Pierwszym realizowanym zadaniem była adaptacja globalnej strategii marki na polski rynek, zachowując przy tym spójność z globalnym tone of voice oraz skierowanie komunikacji do zróżnicowanych grup docelowych, uwzględniając ich indywidualne potrzeby i język komunikacji. Jednym z wyzwań postawionych przed agencją było opracowanie polskiego sloganu kampanii przekazującego ideę hidden hero.
Great Minds w ramach współpracy odpowiada za całościową obsługę kreatywną. Pierwszym etapem współpracy było wypracowanie odpowiedniej formy komunikacji kampanii marki dopasowanej do polskich realiów. Zaplanowano także działania marketingowe, które pozwolą zwiększyć świadomość marki oraz budować jej przewagę konkurencyjną.
Stworzone przez Great Minds, hasło „ISOVER robi swoje” to autentyczny slogan kampanii, dobrze ukazujący rolę marki jako ukrytego bohatera. W ramach kampanii przygotowane zostały: spot internetowy, bumper ads, materiały OOH, spoty radiowe, mailingi, materiały drukowane i komunikacja wewnętrzna. Dopasowano key visuale oraz hasła do polskiego rynku, a w social mediach postawiono na przejrzysty przekaz i angażujące aktywacje dla grup docelowych.
Dzięki świeżej, prostej i emocjonalnej BIG IDEA marka ISOVER wyraźnie odróżnia się na tle konkurencji w nowej kampanii. Spójny język komunikacji, rozumiany zarówno przez profesjonalistów z branży, jak i konsumentów, połączony z angażującym i inspirującym przekazem, przełożyły się na zaangażowanie społeczności w social mediach. Filary marki zostały osadzone w świadomości odbiorców, dzięki przełożeniu ich na język korzyści.
– Bardzo się cieszymy, że marka ISOVER obdarzyła nas zaufaniem i powierzyła właśnie nam poprowadzenie swojej kampanii 360°. W naszej idei kreatywnej ISOVER robi swoje – po cichu, ale skutecznie. Z tej niewidzialnej obecności zbudowaliśmy język marki, który podkreśla jej rolę jako ukrytego bohatera codzienności. Postawiliśmy na metaforę siły i spokoju, akcentując wartości takie jak komfort, bezpieczeństwo i odpowiedzialność. W tej kampanii izolacja ISOVER nie jest tylko materiałem – to partner, który dzień po dniu dba o Twój dom i energię. Efekt? Komunikacja, która działa tak, jak sama izolacja – dyskretnie, ale z realnym wpływem. Dzięki dobrym insightom i dopasowaniu do potrzeb odbiorców powstała cała platforma komunikacyjna, która działa tu i teraz, ale jednocześnie daje przestrzeń do kolejnych aktywacji i naturalnego rozwoju w przyszłości – mówi Iwona Michalczyk, CEO Grupy Garden of Words.
Za realizację projektu po stronie Great Minds odpowiada zespół ekspertów z wieloletnim doświadczeniem:
Obsługa: Katarzyna Leszkiewicz, senior digital manager.
Koncepcja kreatywna: oraz Strategia: Karolina Liberka, head of strategy & innovation.



