GPW wyświetla notowania na żywo na ekranach DOOH w całym kraju

fot. mat. prasowe

Screen Network oraz Giełda Papierów Wartościowych w Warszawie łączą siły, aby bieżące informacje z rynku kapitałowego docierały do milionów odbiorców w całej Polsce. Od teraz dane o głównych indeksach GPW, a także informacje o największych wzrostach i spadkach giełdowych spółek są prezentowane w czasie rzeczywistym na największych ekranach digital out-of-home od Gdyni po Wrocław.

Notowania, które do tej pory inwestorzy sprawdzali w aplikacji czy na stronie internetowej, od dziś pojawiają się także na ekranach w całej Polsce. To pierwszy raz, gdy informacje tej rangi i aktualności wychodzą poza parkiet i kanały cyfrowe, stając się za sprawą projektu GPW 24/7 elementem przestrzeni publicznej.

Dzięki integracji danych GPW i systemu zarządzanie emisją na ekranach Screen Network w całej Polsce wyświetlane są aktualne notowania. Na bieżąco można zobaczyć, jak radzą sobie najważniejsze indeksy, które spółki notują największe wzrosty, a które spadki. To pełny obraz aktualnej sytuacji na rynku – dostępny w czasie rzeczywistym, w miejscach codziennego życia milionów Polaków.

– Projekt GPW 24/7 to nowy sposób komunikacji z odbiorcami. Przenosimy Giełdę do przestrzeni miejskiej, by pokazać, że rynek kapitałowy jest bliżej, niż wielu osobom się wydaje. Notowania na ekranach DOOH to nie tylko źródło informacji, ale także zaproszenie do świata inwestycji – dynamicznego, otwartego i dostępnego dla każdego, kto chce lepiej rozumieć gospodarkę – mówi Tomasz Bardziłowski, prezes zarządu Giełdy Papierów Wartościowych w Warszawie.

Nowa inicjatywa sprawia, że warszawska Giełda dosłownie wychodzi na ulice polskich miast. Dzięki obecności notowań w przestrzeni publicznej, wiedza o rynku kapitałowym staje się bardziej dostępna nie tylko dla inwestorów czy specjalistów finansowych, ale także dla wszystkich, którzy na co dzień mijają ekrany Screen Network. To szansa, by zainteresować rynkiem kapitałowym szerokie grono odbiorców i pokazać, że giełda to nie tylko centrum finansowe w Warszawie, ale pulsujący organizm, którego wyniki mają wpływ na całą gospodarkę i nasze codzienne życie.

– Jako lider cyfrowego outdooru w Polsce stale udowadniamy, że Digital OOH to medium w pełni data-driven. Teraz w czasie rzeczywistym prezentujemy notowania GPW – kluczowe informacje gospodarcze dostępne w przestrzeni publicznej. To kolejny krok w rozwoju naszego inteligentnego ekosystemu ekranów – podkreśla Damian Rezner, dyrektor operacyjny i członek zarządu Screen Network.

Ekrany Screen Network generują codziennie ponad 14 milionów kontaktów. Dzięki tej współpracy wiedza o stanie rynku kapitałowego trafia do szerokiej publiczności, zwiększając jego widoczność i znaczenie w świadomości społecznej.