Po intensywnym procesie przetargowym, Orange Polska zdecydowało się na współpracę z agencją GPD jako nowym partnerem fullservice. Decyzja ta oznacza konsolidację działań komunikacyjnych, które wcześniej były realizowane przez agencje Leo Burnett (B2C) oraz Havas (B2B).
W ramach nowej współpracy, GPD będzie odpowiedzialne za kompleksową obsługę komunikacyjną Orange Polska, obejmującą zarówno segment B2C, jak i B2B we wszystkich kanałach komunikacji. GPD odpowiada również za wdrożenie nowego konceptu komunikacyjnego marki, zgodnego z pozycjonowaniem opracowanym dla centrali.
– Ta współpraca to nowy etap w podejściu do zintegrowanej komunikacji Orange na polskim rynku. Zależy nam, by marka coraz silniej angażowała i w prosty sposób demonstrowała, jak wiele wspaniałych doświadczeń otwierają klientom różne technologie Orange – powiedział Paweł Patkowski, dyrektor marki i komunikacji marketingowej Orange Polska.
– Wygrana w przetargu dla takiego klienta, z taką konkurencją to ogromne wyróżnienie dla firmy, ale przede wszystkim wszystkich ludzi, którzy ją tworzą. Marce Orange, decydentom i wszystkim zaangażowanym w proces wyboru partnera fullservice dziękujemy za okazane zaufanie – powierzenie jednemu podmiotowi scope of work realizowanego wcześniej prez kilka agencji wymagało dużej odwagi. Dla nas to jeszcze większa motywacja do dalszej pracy i rozwoju. Podziękować należy też naszym dotychczasowym klientom – wszak to dla nich przez lata budowaliśmy kompetencje, które teraz możemy zaoferować Orange. Jesteśmy przekonani, że ta współpraca przyniesie korzyści również im – w końcu każdy klient to rozwój, rozwój to nowe umiejętności, a nowe umiejętności to potencjalnie lepszy i szerszy serwis – mówi Natalia Szykuła, prezes zarządu GPD.
Pierwsze kampanie zrealizowane przez GPD skupiają się na takich usługach jak Orange Światłowód z telewizją oraz abonament komórkowy. Wprowadzają one nową platformę komunikacyjną marki – „Tak O”. Koncept ma za zadanie wzmacnić wizerunek Orange jako lidera kategorii.
„Tak O” z jednej strony akcentuje doświadczenie konsumenta – bezproblemowe i wygodne, z drugiej podkreśla jakość oraz eksperckość marki. W tej kategorii tylko najlepsi potrafią dostarczać sprawne, proste i zrozumiałe usługi.
W samych spotach głos oddano konsumentom – to oni oprowadzają odbiorców po świecie marki, dzieląc się swoimi bezproblemowymi doświadczeniami, za którymi stoi eksperckie zaplecze oraz zaawansowana technologia oferowana przez Orange.