Good One PR prowadzi działania dla marki Hebar

Agencja Good One PR nawiązała współpracę z Hebar  polską, rodzinną firmą z 30-letnim doświadczeniem w selekcji najwyższej jakości orzechów, suszonych owoców, nasion i pestek. Marka, znana z dbałości o naturalny smak produktów i ich wysokie wartości odżywcze, od czerwca 2025 r. powierza agencji prowadzenie kompleksowych działań komunikacyjnych.

Hebar współpracuje wyłącznie ze sprawdzonymi i zaufanymi dostawcami, oferując szeroki asortyment dedykowany zarówno klientom indywidualnym, jak i biznesowym. Wśród odbiorców znajdują się m.in. segment HoReCa, dystrybutorzy, detaliści, producenci żywności oraz agencje reklamowe. Firma zapewnia elastyczne formy kooperacji, różne opcje pakowania, sprawną logistykę oraz gwarancję jakości. Sprzedaż prowadzona jest poprzez kanały e-commerce oraz rozbudowaną sieć partnerów handlowych.

W ramach współpracy Good One PR odpowiada za przygotowanie i realizację kompleksowej strategii komunikacji, media relations, budowanie i wzmacnianie eksperckiego wizerunku marki, a także bieżące doradztwo i dodatkowe rekomendacje w obszarze PR. Działania mają na celu zwiększenie rozpoznawalności Hebar, skuteczne informowanie rynku o kluczowych projektach firmy oraz wsparcie aktywności handlowych, w tym wprowadzania produktów na sklepowe półki.

– Szukaliśmy partnera, który nie tylko zrozumie specyfikę naszej branży, lecz także pomoże nam wzmocnić pozycję marki Hebar wśród klientów biznesowych. Good One PR przekonało nas swoim doświadczeniem, podejściem strategicznym oraz dużą znajomością rynku FMCG i B2B. Wierzymy, że dzięki tej współpracy jeszcze skuteczniej pokażemy nasze atuty  jakość, elastyczność i ekspercką wiedzę  oraz wzmocnimy rozwój naszej firmy – mówi Konrad Pych, sales & marketing director, członek zarządu Hebar.

Za realizację działań po stronie agencji odpowiada zespół realizujący projekty z branży FMCG w składzie: Ilona Rutkowska, Senior Account Manager oraz Monika Perdjon, Account Executive.  Współpraca między agencją Good One PR i marką Hebar została nawiązana na czas nieokreślony.  Good One PR jest częścią grupy marketingowej Good One, która od ponad 16 lat wspiera klientów w działaniach komunikacyjnych.