18 lipca br. podczas gali MIXX Awards Europe wręczone zostały nagrody za najlepsze kampanie marketingowe digital w Europie, które łączą kreatywne idee z efektywnymi rozwiązaniami. GONG oraz Game Changer (Group One) to jedyne agencje z Polski, które zostały wyróżnione w tym międzynarodowym konkursie. Nagrodzona kampania to „Miasto ING: Zhakowany koncert w Roblox”, stworzona dla ING Banku Śląskiego.
MIXX Awards Europe, organizowany przez IAB Europe, to jedno z najważniejszych wydarzeń w branży reklamowej, wyróżniające najlepsze digitalowe kampanie w Europie. Sukces GONG i Game Changer na tym prestiżowym konkursie to dowód na ich nieustanne dążenie do innowacyjności i kreatywności w dziedzinie reklamy.
Kampania „Miasto ING: Zhakowany koncert w Roblox” zdobyła:
- Złoto w kategorii In-Gaming Campaign
- Srebro w kategorii Influencer Marketing Campaign
- Srebro w kategorii Virtual Augmented Reality or New Technologies Campaign
„Miasto ING” w Roblox to gra edukacyjna, dzięki której młodzi gracze przez zabawę uczą się dobrych nawyków związanych z finansami – oszczędzania i umiejętnego wydawania pieniędzy. Poprzez grę użytkownicy uczą się także zasad bezpieczeństwa w sieci – co robić, aby uchronić się przed oszustwami, takim jak pishing, czy scam.
Wydarzenia realizowane w metaversie dla ING Banku Śląskiego od zawsze budzą zainteresowanie wśród graczy. „Miasto ING” zostało odwiedzone już ponad 2,4 mln razy, a podczas „Zhakowany koncert w Roblox” bawiło się na raz ponad 55 tysięcy osób.
Agencja GONG odpowiada za koncepcję kreatywną i komunikacje kampanii. Za projekt i produkcję gry oraz współpracę z influencerami odpowiada Game Changer.