Agencja reklamowa GoldenSubmarine zwyciężyła w przetargu Ministerstwa Cyfryzacji na realizację nowej kampanii promującej aplikację mObywatel oraz korzystanie z e-usług publicznych. Kampania potrwa do końca 2025 roku, a jej realizacja będzie współfinansowana z funduszy unijnych w ramach Programu Fundusze Europejskie na Rozwój Cyfrowy 2021-2027.
Celem kampanii jest uświadomienie obywatelom, jak wiele istotnych spraw można załatwić za pomocą e-usług administracji. Promowana będzie aplikacja oraz portal mObywatel, a istotnym elementem działań będzie również zachęcanie różnych grup społecznych do korzystania z e-administracji.
– Na co dzień wielu z nas korzysta z aplikacji mObywatel, więc bardzo cieszymy się, że nasz pomysł na promowanie e-usług zyskał uznanie klienta – mówi Magdalena Szczucka, group account manager w GoldenSubmarine. Jej zespół będzie odpowiedzialny za realizację projektu ze strony agencji.
Wybór GoldenSubmarine poprzedziła kilkumiesięczna procedura w formie otwartego przetargu, poprzedzona konsultacjami rynkowymi. Agencja będzie odpowiedzialna za opracowanie koncepcji kreatywnej kampanii oraz produkcję materiałów promocyjnych.