Goldenmark zaprasza klientki do udziału w niezwykłej sesji zdjęciowej promującej nową kolekcję biżuterii

fot. mat. prasowe

To wyjątkowa okazja, by stać się twarzą zimowej kampanii reklamowej. Firma czeka na zgłoszenia do 15 września!

Goldenmark to polska firma z ponad 15-letnim doświadczeniem, która jako ekspert w zakresie metali i kamieni szlachetnych, od kilku lat oferuje także złotą biżuterię. Naszyjniki, kolczyki, bransoletki, pierścionki i zawieszki są inspirowane klasycznym wzornictwem, które nie ulega chwilowym trendom. To autorskie projektylimitowane kolekcje, w tym unikatowe wyroby z włoskich i polskich manufaktur oraz kreacje od projektantów z obu krajów.

Firma chce zacieśnić więź ze swoimi klientkami i podziękować im za zaufanie. Zaprasza do wzięcia udziału w sesji zdjęciowej promującej zimową kolekcję biżuterii. Jak podkreśla Magdalena Nowacka, dyrektorka ds. marketingu i e-commerce w Goldenmark, to forma docenienia klientek marki – tak, by to one znajdowały się w centrum zainteresowania:

– Biżuterię Goldenmark powinny promować kobiety, które utożsamiają się z proponowaną przez nas estetyką. Które wierzą w te projekty i wybierają je do swoich codziennych stylizacji. To klientki są najlepszymi ambasadorkami naszej biżuterii – podkreśla Magdalena Nowacka.

Jak zostać twarzą kampanii Goldenmark?

Firma czeka na zgłoszenia za pośrednictwem formularza online do 15 września. Wystarczy podać podstawowe dane kontaktowe i załączyć swoje 3 zdjęcia – twarzy z przodu, twarzy z boku oraz zdjęcie sylwetki.

Wybrane uczestniczki wezmą udział w sesji zdjęciowej organizowanej we Wrocławiu, a następnie pojawią się w materiałach dotyczących kampanii. Co ważne, każda z uczestniczek sesji otrzyma biżuterię Goldenmark.

Formularz wraz z regulaminem znajduje się pod adresem kolekcja-zimowa-bizuteria.goldenmark.com

Relacje cenniejsze niż złoto

Projekt kampanii promocyjnej angażującej klientki to element strategii wizerunkowej Goldenmark, stawiającej na bezpośrednie relacje z klientami. Wyróżnikiem firmy jest sieć 24 salonów stacjonarnych, które znajdują się w 22 miastach w całym kraju. Znajdziemy w nich produkty inwestycyjne – metale (złoto, srebro, platynę czy pallad) oraz kamienie szlachetnesztukę współczesną, a w 18 salonach również biżuterię.

– To, co oprócz oferty wyróżnia Goldenmark, to ekspercka wiedza. W każdym salonie czekają na Państwa doradcy klienta, którzy zapewniają merytoryczną pomoc i profesjonalne doradztwo – mówi Dominik Kołc, dyrektor sprzedaży Goldenmark. – Rozwój firmy jest niemożliwy bez opinii klientów. Czerpiemy z ich sugestii i zachęcamy, by mówili o swoich potrzebach. Jakiej biżuterii szukają, jak lubią ją nosić, które produkty darzą szczególnym przywiązaniem. Tworząc kampanię promocyjną z naszymi klientkami w roli głównej, zwracamy uwagę na istotność budowania relacji i wzajemnego zaufania – dodaje.