To wyjątkowa okazja, by stać się twarzą zimowej kampanii reklamowej. Firma czeka na zgłoszenia do 15 września!
Goldenmark to polska firma z ponad 15-letnim doświadczeniem, która jako ekspert w zakresie metali i kamieni szlachetnych, od kilku lat oferuje także złotą biżuterię. Naszyjniki, kolczyki, bransoletki, pierścionki i zawieszki są inspirowane klasycznym wzornictwem, które nie ulega chwilowym trendom. To autorskie projekty, limitowane kolekcje, w tym unikatowe wyroby z włoskich i polskich manufaktur oraz kreacje od projektantów z obu krajów.
Firma chce zacieśnić więź ze swoimi klientkami i podziękować im za zaufanie. Zaprasza do wzięcia udziału w sesji zdjęciowej promującej zimową kolekcję biżuterii. Jak podkreśla Magdalena Nowacka, dyrektorka ds. marketingu i e-commerce w Goldenmark, to forma docenienia klientek marki – tak, by to one znajdowały się w centrum zainteresowania:
– Biżuterię Goldenmark powinny promować kobiety, które utożsamiają się z proponowaną przez nas estetyką. Które wierzą w te projekty i wybierają je do swoich codziennych stylizacji. To klientki są najlepszymi ambasadorkami naszej biżuterii – podkreśla Magdalena Nowacka.
Jak zostać twarzą kampanii Goldenmark?
Firma czeka na zgłoszenia za pośrednictwem formularza online do 15 września. Wystarczy podać podstawowe dane kontaktowe i załączyć swoje 3 zdjęcia – twarzy z przodu, twarzy z boku oraz zdjęcie sylwetki.
Wybrane uczestniczki wezmą udział w sesji zdjęciowej organizowanej we Wrocławiu, a następnie pojawią się w materiałach dotyczących kampanii. Co ważne, każda z uczestniczek sesji otrzyma biżuterię Goldenmark.
Formularz wraz z regulaminem znajduje się pod adresem kolekcja-zimowa-bizuteria.goldenmark.com
Relacje cenniejsze niż złoto
Projekt kampanii promocyjnej angażującej klientki to element strategii wizerunkowej Goldenmark, stawiającej na bezpośrednie relacje z klientami. Wyróżnikiem firmy jest sieć 24 salonów stacjonarnych, które znajdują się w 22 miastach w całym kraju. Znajdziemy w nich produkty inwestycyjne – metale (złoto, srebro, platynę czy pallad) oraz kamienie szlachetne, sztukę współczesną, a w 18 salonach również biżuterię.
– To, co oprócz oferty wyróżnia Goldenmark, to ekspercka wiedza. W każdym salonie czekają na Państwa doradcy klienta, którzy zapewniają merytoryczną pomoc i profesjonalne doradztwo – mówi Dominik Kołc, dyrektor sprzedaży Goldenmark. – Rozwój firmy jest niemożliwy bez opinii klientów. Czerpiemy z ich sugestii i zachęcamy, by mówili o swoich potrzebach. Jakiej biżuterii szukają, jak lubią ją nosić, które produkty darzą szczególnym przywiązaniem. Tworząc kampanię promocyjną z naszymi klientkami w roli głównej, zwracamy uwagę na istotność budowania relacji i wzajemnego zaufania – dodaje.