GLS startuje z kampanią wizerunkową „Zrób Dobry Ruch” z udziałem influencera Qczaja

Agencja Insignia, po wygranym przetargu, przygotowała wizerunkową kampanię „Zrób Dobry Ruch” dla firmy kurierskiej GLS. W roli głównej występuje Qczaj (Daniel Kuczaj – trener i influencer). Kampania związana jest z biegiem Poland Business Run, który odbędzie się 8 września w Krakowie – marka GLS jest jednym z jego sponsorów.

Cała kampania prowadzona jest wokół tematu sponsoringu biegu Poland Business Run przez GLS. Opiera się na 2 filarach. Jednym z nich jest konkurs na Instagramie, z Qczajem w roli głównej: www.instagram.com/p/C-40sE4P9VZ/

Drugi filar kampanii to komunikacja treningu dla uczestników Poland Business Run – agencja Insignia przygotowała landing page z wideo treningowym: zrobdobryruch.gls-poland.com.pl/

Zdecydowaliśmy się na zaproszenie Qczaja, jako głównego bohatera kampanii, jako że jest to postać bardzo charyzmatyczna. Jest szeroko znany właśnie jako trener, a przy tym jest dowcipny i zabawny, a zależało nam na lekkiej komunikacji, pasującej do kampanii opartej na haśle “Zrób Dobry Ruch” – mówi Natalia Rączka, influencer manager, Insignia.

W kampanii wykorzystywane są działania programatyczne oraz działania na platformach social mediowych: Facebook, Instagram oraz TikTok.

Akcja konkursowa potrwa do początku września, a cała kampania do momentu biegu, który zostanie rozegrany 8 września w Krakowie (polandbusinessrun.pl) i będzie brał w nim udział Qczaj.

Insignia realizowała akcję dla GLS związaną z biegiem Poland Business Run już w 2023 r. W tym roku przygotowuje kampanię o tej tematyce po wygranej w przetargu GLS na ten projekt.