Tysiące uczestników, setki drużyn i jedna wspólna misja – pomoc osobom po amputacjach, z niepełnosprawnością ruchową oraz po mastektomii. Za nami 14. edycja Poland Business Run – największego charytatywnego biegu biznesowego w Polsce. Po raz kolejny sponsorem głównym i partnerem logistycznym wydarzenia zostało GLS Poland.
Energia, integracja i realna pomoc
Tegoroczna edycja rozpoczęła się biegiem w Warszawie, by następnie przenieść się do setek miejsc w całej Polsce i innych zakątków świata – uczestnicy przez cały tydzień pokonywali dystanse w formule wirtualnej. Finał odbył się 6 i 7 września w Krakowie. Atmosfera biegu była wyjątkowa – pełna sportowych emocji, integracji i radości z pomagania.
– Od ponad dekady angażujemy się w Poland Business Run i za każdym razem widzimy, jak niezwykła jest to inicjatywa. W logistyce łączymy ludzi i miejsca, a tutaj łączymy siły, by realnie zmieniać życie innych. Jako ambasadorka tego biegu jestem dumna, że GLS Poland może wspierać wydarzenie, które inspiruje i jednoczy – mówi Małgorzata Markowska, promotion & communication manager GLS Poland.
Logistyka, która daje moc pomagania
Od lat GLS Poland odpowiada za terminowe dostarczenie pakietów startowych – w tym roku było to 5000 pakietów startowych wysłanych do kilkudziesięciu tysięcy uczestników w formule wirtualnej. Dzięki niezawodnej logistyce firmy biegacze z Polski i całego świata mogli wystartować tam, gdzie akurat się znajdowali – na wakacjach, podczas delegacji czy po pracy.
– Bez wsparcia tak zaangażowanego partnera jak GLS Poland nie moglibyśmy rozwijać naszego wydarzenia na taką skalę. Dzięki tej współpracy możemy nie tylko sprawnie organizować bieg, ale przede wszystkim realnie pomagać naszym beneficjentom – podkreśla Agnieszka Pleti, prezeska Fundacji Poland Business Run.
Drużyny GLS Poland – biegacze z misją
W biegu nie mogło zabraknąć pracowników i partnerów GLS Poland, którzy jak co roku tworzą własne drużyny. W tym roku na trasę wybiegło 110 osób z GLS Poland – wspólnie udowadniając, że logistyka i sport mogą iść w parze, a szczególnie kiedy w grę wchodzi pomoc potrzebującym.
– Bieg na czele drużyny GLS Poland to coś wyjątkowego – energia, wsparcie i świadomość, że każdy kilometr realnie przekłada się na pomoc potrzebującym. Uwielbiam to robić i co roku wracam na trasę z jeszcze większym zaangażowaniem, gdy obserwuję przygotowanie i entuzjazm naszych pracowników – mówi Sławomir Chomicz, dyrektor regionu południe GLS Poland.
Dla drużyn GLS Poland udział w Poland Business Run to nie tylko wyzwanie sportowe. To okazja do integracji oraz niepowtarzalna szansa na poczucie wspólnej misji i działania dla innych. Uczestnicy podkreślali wyjątkową atmosferę wydarzenia – radość, wzruszenia i świadomość, że każdy krok realnie zmienia życie beneficjentów biegu. To także moment, w którym wartości GLS Poland znajdują swoje naturalne odzwierciedlenie w praktyce. Towarzyszą one firmie w codziennej pracy logistycznej i w pełni wybrzmiewają podczas tego wyjątkowego biegu charytatywnego, łączącego sportową rywalizację z ideą niesienia pomocy innym.