Glovo i Kakadu łączą siły, aby zapewnić użytkownikom szybkie dostawy produktów dla zwierząt

Pies? Kot? A może chomik? Bez względu na to, jakie zwierzę mamy w domu, chcemy dla niego jak najlepiej. Zbilansowana karma, zdrowe przekąski, wygodne legowiska czy nowa obroża dla psa – to tylko niektóre z 4300 produktów dla zwierząt, które teraz można zamówić za pomocą aplikacji Glovo prosto z sieci sklepów Kakadu.

Polacy są miłośnikami zwierząt domowych. Prawie połowa z nas dzieli dom z co najmniej jednym pupilem: psem, kotem, rybkami czy nawet szynszylami. Jesteśmy w pierwszej piętnastce krajów na świecie pod względem liczby psów w gospodarstwach domowych. W Europie znajdujemy się w pierwszej piątce*. Odwieczny spór toczony między zwolennikami psów i kotów dalej jednak pozostaje bez jednoznacznej przewagi któregoś z gatunków: w Polsce mamy ok. 7 mln psów i mniej więcej tyle samo kotów. Jako ich opiekunowie chcemy zapewnić im jak najlepsze życie u naszego boku: zdrowe pożywienie, atrakcyjne zabawki i wszystkie potrzebne akcesoria. Chętnie w tym celu odwiedzamy sklepy zoologiczne, ale jeszcze częściej, szanując swój czas, robimy zakupy online.

Zainteresowanie artykułami dla zwierząt dynamicznie rośnie, a prognozy na 2025 rok są bardzo optymistyczne: przewiduje się, że kategoria produktów dla zwierząt domowych osiągnie globalnie wartość 179 mld dolarów, a sprzedaż online może wzrosnąć o 9,2% osiągając tym samym 25% udział w rynku.

Współpraca Glovo i Kakadu

Kakadu to jedna z największych sieci sklepów zoologicznych w Polsce. Od teraz dostępna jest także w Glovo, znacząco rozszerzając ofertę zoologiczną platformy, która oprócz dowozów jedzenia z restauracji zapewnia także możliwość realizacji zakupów spożywczych, produktów beauty, wyposażenia wnętrz, z cukierni i wielu, wielu innych. Jednak to właśnie kategoria produktów dla zwierząt jest tą, która globalnie w Glovo rośnie zdecydowanie najszybciej – aż o 340% w ciągu ostatniego roku.

Właściciele zwierząt kochają swoich podopiecznych i chcą zapewnić im jak najlepsze produkty, zabawki czy inne akcesoria. Zdarza się jednak, że wspomnianych produktów potrzebują szybko, bo np. skończyła się karma. Dlatego chcemy zapewnić naszym użytkownikom nie tylko szeroki asortyment sklepów Kakadu, ale także szybki i łatwy dostęp. Dzięki Glovo dostawy będą realizowane w już kilkadziesiąt minut – powiedziała Beata Wronowska, odpowiedzialna za sektor retail w Glovo Polska. – W Glovo cały czas rozwijamy nasze aktualne kategorie oraz tworzymy nowe. Rozpoczynamy współpracę z partnerami, którzy razem z nami chcą zapewnić szybkie dostawy swoich produktów – dodała.

Z kolei Krzysztof Karzel, dyrektor ds. marketingu Kakadu Zoo, podkreśla, że współpraca z Glovo to odpowiedź na rosnące zapotrzebowanie na szybkie i wygodne zakupy online.

Chcemy, aby nasi klienci mieli łatwy dostęp do produktów najwyższej jakości, bez konieczności wychodzenia z domu. Dzięki współpracy z Glovo możemy zapewnić im szybką dostawę, co jest szczególnie ważne w dzisiejszych czasach, gdy czas i wygoda odgrywają kluczową rolę – mówi Krzysztof Karzel.

Glovo zapewni dostęp do ok. 4300 produktów Kakadu, nie tylko dla psów i kotów, ale także dla gryzoni, ptaków czy innych zwierząt. Pokarmy suche, mokre, smaczki, zabawki, maty, smycze czy produkty sezonowe, takie jak preparaty na kleszcze, akcesoria chłodzące czy transportery. Produkty z Kakadu są już dostępne w pięciu miastach w Polsce: Warszawie, Krakowie, Gdańsku, Łodzi i Kołobrzegu. Po zakończeniu testów planowana jest dalsza ekspansja do kolejnych miast. Sieć Kakadu dołącza tym samym do największych partnerów kategorii produktów dla zwierząt w Glovo, obok hiszpańskiej sieci Kiwoko czy rumuńskiej Animax.

*www.galeriehandlowe.pl/publikacje/wywiady/artykul/polacy-kochaja-zwierzeta