MullenLowe Group stworzyła i realizuje kompleksową kampanię dla nowej marki kolagenów Glam4You od Polskiego Leku.
Firma Polski Lek, należąca do grupy Maspex, rusza z kampanią reklamową kolagenów marki Glam4You. W reklamie produktu wystąpi znana aktorka Anna Mucha. Kompleksową kampanię wprowadzającą markę na rynek realizuje Grupa MullenLowe, której agencje odpowiadają za strategię kreacje oraz obsługę mediową tej promocji. W kampanii zostaną wykorzystane zarówno materiały video oraz foto z udziałem Anny Muchy.
– Nasza nowa ambasadorka doskonale wpisuje się w filozofię marki Glam4You. To kobieta, która emanuje naturalnym pięknem, bezkompromisowością i pewnością siebie, co idealnie przekłada się na wartości, które chcemy komunikować – mówi Sebastian Paś, brand manager Glam4You.
Hasło kampanii „Piękno bez kompromisów” podkreśla zarówno bezkompromisowość ambasadorki jak i wysoką jakość oferowanych produktów w ramach wprowadzonego portfolio.
Agencja MullenLowe Warsaw jest odpowiedzialna za kluczowe elementy kampanii: strategię marki, ideę kreatywną, projekt opakowań oraz wszystkie formaty kreatywne. Sprawuje również nadzór nad działaniami influencerskimi, eventowymi i PR-owymi, zapewniając spójność strategii komunikacji. Dodatkowo w ramach działa influencerskich agencja koordynuje współpracę z merytoryczną ambasadorką marki – Skinellą, co wzmacnia ekspercki charakter komunikacji marki w obszarze beauty i wellness.
Komunikacja w mediach obejmuje zarówno działania wizerunkowe jak również sprzedażowe.
Marka Glam4You dostępna jest w sprzedaży online pod adresem www.glam4you.pl.