Garden of Words zostało partnerem PKO Ubezpieczenia w komunikacji PR

Do grona klientów Garden of Words, będącej częścią Garden of Words Group dołączyło PKO Ubezpieczenia – marka należącą do Grupy Kapitałowej PKO Banku Polskiego. Agencja odpowiada za komunikację i rozwój flagowego programu PKO Ubezpieczenia – Balance Space, wspierającego dobrostan Polaków oraz angażuje się w bieżące działania PR marki.

W ramach współpracy agencja jest odpowiedzialna za komunikację medialną programu Balance Space, który PKO Ubezpieczenia rozwija od kilku lat. To inicjatywa poświęcona dobrostanowi psychicznemu i fizycznemu Polaków – z naciskiem na budowanie odporności psychicznej, równowagi między życiem prywatnym, a zawodowym oraz dbałość o siebie w natłoku codziennych obowiązków. Garden of Words wsparło PKO Ubezpieczenia w całościowej realizacji badania i raportu „Dobrostan Polek 2025. Jak dzisiaj czują się kobiety?”, organizacji konferencji prasowej oraz odpowiada za kompleksową obsługę medialną całego projektu.

Garden of Words wspiera również klienta w bieżących działaniach PR, dotyczących pozycjonowania ekspertów oraz promocję inicjatyw wizerunkowych marki.

Jest nam ogromnie miło, że możemy wspierać zespół PKO Ubezpieczenia w realizacji projektów skierowanych do kobiet. Od lat angażujemy się w komunikację dedykowaną tej grupie, a temat ich dobrostanu jest nam wyjątkowo bliski. Balance Space to ważny głos w debacie o rzeczywistych potrzebach kobiet w dzisiejszym świecie, który pragniemy głośno i wyraźnie usłyszeć – mówi Iwona Michalczyk, CEO Garden of Words Group. Po stronie Garden of Words za komunikację PKO Ubezpieczenia odpowiada zespół pod kierunkiem Jadwigi Deręgowskiej, senior account manager – Marta Piszcz, account manager i Julia Dudzińska, account executive.