Marka G4M3R rozpoczęła działania komunikacyjne pod hasłem „Follow your game”. Walczy w nich z utartym wizerunkiem społeczności graczy i pokazuje, że granie to jedno z wielu hobby. Osią kampanii jest seria czterech historii nieszablonowych twórców, którzy komputery wykorzystują nie tylko do gamingu, ale też do rozwijania swoich pasji i codziennej pracy.
Do kampanii zostali zaproszeni:
- animator 3D Dawid Herda (@graffitpl),
- fotograf Konrad Komorowski (@matkoboska),
- artystka Sarna (@sarnodzielo),
- ilustrator Krystian Ścigalski (@whyduck1),
- designerka Mariia Momotiuk (@mirikama)
Wszyscy stworzą swoją interpretację logo marki G4M3R.
Twórcy kampanii zdecydowali się na współpracę z influencerami z różnych dziedzin kreatywnych, aby pokazać wszechstronność komputera stacjonarnego. To idealne narzędzie do codziennej pracy w najbardziej wymagających programach, a także do rozwijania swoich pasji, takich jak fotografia, video, czy projektowanie 3D.
Celem strategicznym platformy kreatywnej było stworzenie formatu komunikacji, który pozwoli wyróżnić się marce na tle konkurencji i dotrzeć nie tylko do szerokiej społeczności graczy, ale także do twórców i artystów. Kampania skupia się na wykorzystaniu takich kanałów jak Instagram, Facebook, TikTok oraz YouTube, a także na współpracy z influencerami.
– Jesteśmy ludźmi, którzy sami grają i widzimy, że gry komputerowe wbiły się trwale w naszą popkulturę i styl życia, ukształtowały nas i nadal to robią. Wielu z nas pomogły zawrzeć przyjaźnie, rozwinąć zainteresowania, a także uruchomić nieograniczony potencjał naszej wyobraźni – mówi Michał Gajda, brand design & strategy manager, autor strategii komunikacji. – Chcemy budować społeczność, która wspiera się wzajemnie i inspiruje do aktywnego poznawania i rozwijania swoich pasji – dodaje.
Za współpracę z influencerami, kreacje i ich produkcję odpowiada agencja Follow, która obsługuje social media marki. Materiały są emitowane w mediach społecznościowych.