Firma Celiko S.A, która jest producentem żywności bezglutenowej, wybrała do współpracy przy promocji marki batonów i przekąsek liofilizowanych FRUPP agencję Cityboard Digital. Odpowiada ona za przygotowywanie strategii, kreacji oraz prowadzenie wybranych działań mediowych.
Dla marki FRUPP agencja opracowała strategię komunikacji i ideę kreatywną dla najbliższych działań wizerunkowych. Celem kampanii jest wzrost świadomości marki. W ramach kampanii będą promowane batony liofilizowane FRUPP, w tym linia Kids, stworzoną z myślą o najmłodszych konsumentach.
Cityboard Digital (właścicielem agencji jest Cityboard Media Sp. z o.o.) odpowiada m.in. za doradztwo i planowanie kampanii reklamowych i zakup mediów. Firma zajmie się opracowaniem media planów, rezerwacją i zakupem czasu, przestrzeni i powierzchni reklamowej, a także dostarczeniem części contentu do profili na Facebooku, Instagramie i TikToku. Do jej zadań będzie również należało tworzenie materiałów display/rich-media. Po stronie agencji za strategię i ideę kreatywną odpowiada Mateusz Bojanowski, zaś za planowanie i zakup mediów team mediowy Joanny Stan.