FOX ECOMMERCE Conference – rusza pierwsza edycja konferencji o skutecznym skalowaniu sprzedaży online

Kampanie na Pintereście, Google Ads, Allegro Ads, zarządzanie budżetem to tylko nieliczne tematy, które podczas FOX ECOMMERCE Conference poruszą zaproszeni prelegenci. W ich gronie pojawią się między innymi Oscar Lipiński (Daag), Karolina Kociołek (Digital Marketing Institute, Socjomania), Michał Barczyk (x-kom) i inni.

Dostęp do konferencji jest bezpłatny. Wystarczy wypełnić formularz na stronie.

Będąc z nami podczas FOX ECOMMERCE CONFERENCE uczestnicy zyskują po wielokroć: prelegenci i prelegentki to nie tylko specjaliści z ogromną wiedzą, zaprosiliśmy przede wszystkim zespół osób aktywnie działających w swoich branżach, którzy mogą podzielić się tym, co najcenniejsze – własnym doświadczeniem, kalorycznymi case studies. Na line up konferencji składają się wyjątkowe osobistości. Podobnie jest i tym razem. Z mojego punktu widzenia tak samo istotna pozostaje możliwość networkingu. Przed nami dobrych kilka godzin w towarzystwie osób działających aktywnie działających w przestrzeni ecommerce – warto to wykorzystać i nie mam na myśli jedynie prelegentów! Poza możliwością zadawania pytań występującym śmiało można nawiązywać kontakty na czacie, takie znajomości mogą procentować – od wymiany doświadczeń po ewentualne wspólne działania – na wydarzenie zaprasza Angelika Dąbek, koordynatorka projektu po stronie organizatora, agencji digitalowej Niebieski Lis.

Zarezerwuj czas na sporą dawkę marketingowej wiedzy

Wydarzenie FOX ECOMMERCE Conference jest kierowane do wszystkich, którzy działają w marketingu w obszarze szeroko rozumianego ecommerce. Pracujesz po stronie marki czy agencji, rozwijasz własny sklep, jesteś freelancerem, a praca przy sklepach internetowych to spora część Twojego portfolio – program konferencji został stworzony z myślą o Tobie.

Nie może Cię zabraknąć! 21 maja, FOX ECOMMERCE Conference oraz ogromna dawka wiedzy. Pełny harmonogram oraz formularz zapisu na Fashion_PL Conference ‘23 znajdziesz tutaj.

Pomysłodawcą i organizatorem konferencji jest agencja Digital Marketingowa Niebieski Lis