W zrzeszającym ponad 120 osób zespole Foap, powołana została struktura shared services center dedykowana zarówno części agencyjnej i platformowej Foap.
Foap urósł z 20 osobowego startupu, do ponad 120 osobowej technologicznej agencji social media, pracującej dla największych klientów na poziomie zarówno lokalnym jak i globalnym. Łącząc świat kreatywny z technologicznym, Foap stoi na czele transformacji modelu pracy z kreatorami. Tak dynamiczny wzrost wymaga wzmocnionej dyscypliny operacyjnej, której kluczowym elementem jest powołany zespół shared services center. Odpowiada on za koordynację procesów finansowych, HRowych, prawnych, biurowych i IT zarówno dla części agencyjnej jaki i platformowej Foap.
Na czele zespołu SSC w Foap stoi Monika Hendrych, operational manager z ponad 10 letnim doświadczeniem. Kompetencje HR w SSC reprezentowane są przez Aleksandrę Baran (HR business partner) oraz Aleksandrę Halicką (talent acquisition partner). Zespół domyka Aleksandra Kmoch (administrative & office assistant) zajmującą się częścią administracyjną biura.



