W ramach kampanii można zobaczyć nową komunikację w kanałach digital, w tym m.in. najnowsze odcinki serialu „Za okularami“ oraz działania promocyjne z okazji Walentynek. Zaplanowane zostały także touchpointy offline – OOH, kino, radio. Kampania potrwa do końca marca br.
Prowadzone działania mają na celu budowanie jeszcze większej świadomości marki Fielmann na rynku, jak również podkreślanie unikalnych w skali rynku korzyści oferowanych w salonach tej sieci optycznej. Komunikacja jest kierowana do osób z różnych grup wiekowych, z uwzględnieniem ich indywidualnych potrzeb.
– Osoby noszące okulary to fascynująca grupa. Ich potrzeby, motywacje są niezwykle zróżnicowane. W najnowszej kampanii pokazujemy, że Fielmann potrafi na nie w pełny sposób odpowiedzieć. Począwszy od podstaw, czyli opiekuńczego podejścia doradców w salonie, przez unikalne na rynku usługi, aż po produkt: modne oprawki trafiające w indywidualne preferencje klientów – komentuje Sonia Wojtkowiak, senior brand managerka, Fielmann.
Działania mediowe obejmują m.in. zasięgową kampanię digital i SoMe, kampanię OOH (np. w warszawskim metrze) i kinową, rich media (FilmWeb, Proxicloud), promocję z okazji Walentynek (pod hasłem „Pokochasz, jak zobaczysz” – 30 procent rabatu na wybrane okulary i oprawy w salonach stacjonarnych i online), spot radiowy oraz spoty wideo. Te ostatnie to m.in. 5 odcinków serialu reklamowego „Za okularami”, które podkreślają unikatowe benefity marki takie jak: gwarancja zwrotu pieniędzy, darmowe badanie wzroku, szeroki wybór oprawek itp.
Agencja Chapter1 odpowiada za całościową koncepcję, scenariusze i koordynację kreatywną filmów (wizerunkowego spotu oraz odcinków serialu „Za okularami”), key visuale, landing page, materiały POS oraz wdrożenie kampanii we wszystkich kanałach itp. Za mediaplan kampanii odpowiada Zenith Media.