Jeden dzień, eksperci i ekspertki aktywnie działający w marketingu modowym i potężna dawka wiedzy popartej doświadczeniem – już 23 października, w formule online. Fashion_PL Conference 2025 to wydarzenie dla każdego, kto pragnie skuteczniej niż kiedykolwiek wzmacniać wizerunek i sprzedawać modę online.
Fashion_PL Conference’25 to inicjatywa agencji Niebieski Lis, która od lat wspiera branżę modową w skutecznych działaniach digitalowych. Agenda wydarzenia została stworzona przez praktyków dla praktyków, oparta na aktualnych potrzebach rynku i najważniejszych trendach.
Monika Sałek opowie o tworzeniu marki inkluzywnej na podstawie digital marketingu marki Gabriella, Agnieszka Nawrot z Niebieskiego Lisa zdradzi jak wyjść poza Ads Managera i zrozumieć odbiorcę, patrząc na prawdziwe potrzeby ludzi, Rafał Gruszkiewicz (Digital Curators) podzieli się swoimi wskazówkami na temat skutecznego influencer marketingu mody w kontekście generacji. To nie wszystko – będzie między innymi o skutecznych opisach produktów (Michał Olesiński, Answear), UX writingu w marce modowej (Kalina Tyrkiel, Zendesk) i transmisjach live / webinarach w dobie AI (Maciej Biegajewski, Live Webinar).
Z roku na rok widzimy coraz większe zainteresowanie wydarzeniem – to dla nas jasny sygnał, że branża mody potrzebuje przestrzeni do wymiany wiedzy, inspiracji i sprawdzonych rozwiązań. Fashion_PL Conference to nie tylko prelekcje, ale też możliwość spotkania ekspertów i zdobycia narzędzi, które realnie przełożą się na wzrost sprzedaży – podkreśla Angelika Dąbek, koordynatorka konferencji po stronie organizatora.
Fashion_PL Conference 2025 to wyjątkowa okazja, aby w ciągu jednego dnia poznać najnowsze strategie i praktyki digital marketingu w branży modowej, sprawdzić rozwiązania topowych marek i zyskać praktyczną wiedzę, do wdrożenia niemal od razu. Udział w wydarzeniu jest bezpłatny, wystarczy rejestracja na stronie konferencji.
Fashion_PL Conference’25
23 października, start: 9:00, online
Link do wydarzenia i rejestracja: link