Fani prosili, marka wprowadza: limitowane opakowania Monster Munch z nazwą Duszki trafiają do sklepów na Halloween

Monster Munch wprowadził limitowaną edycję opakowań, która powstała na życzenie fanów. Z okazji Halloween na paczkach kultowych chrupek pojawiła się nazwa, którą od lat posługują się miłośnicy przekąski. „Duszki” już opanowały sklepowe półki – można je znaleźć w sprzedaży w całej Polsce do końca listopada.

Limitowana edycja Monster Munch to ukłon w stronę fanów, którzy na co dzień nazywają przekąskę Duszkami. To nie tylko przyjęte wśród konsumentów potoczne określenie, ale też wyraz sympatii i emocjonalnej więzi z marką. W okresie Halloween nabiera ono jeszcze większej mocy – kształt chrupek i sama nazwa naturalnie wpisują się w klimat upiornego święta.

Wśród fanów Monster Munch, zwłaszcza młodszych pokoleń, nasze chrupki od dawna znane są jako Duszki. To zupełnie naturalne – w końcu nasz brand hero to właśnie duszek: charakterystyczny, wyróżniający się i dodający marce element zabawy. Wielu konsumentów nie wyobraża sobie Halloween bez tej przekąski, dlatego po raz kolejny wsłuchujemy się w ich głosy i wprowadzamy Duszki w limitowanej edycji – mówi Sylwia Liske, brand manager marki Monster Munch.

W ostatnim czasie nieoficjalna nazwa Duszki coraz mocniej łączy miłośników Monster Munch w sieci. Na TikToku pojawiały się liczne posty i komentarze z prośbą o jej wprowadzenie na opakowania. Pokazuje to, jak silne przywiązanie i zaangażowanie budzi marka wśród swoich odbiorców.

To przykład na to, jak oddolna inicjatywa będąca wynikiem silnego emocjonalnego związku z produktem, może przełożyć się na realną decyzję biznesową. Zmiana opakowania nie jest tylko zabiegiem marketingowym – to gest wdzięczności wobec społeczności, która uczyniła z Monster Munch prawdziwy love brand – dodaje Sylwia Liske.

Limitowana edycja Duszków jest już dostępna w sklepach w całej Polsce i pozostanie na półkach do końca listopada – w sam raz na Halloweenowy sezon i jesienne spotkania ze znajomymi.